• Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

ja.. det är väl lika bra att starta vår SISTA tråd då.. haha

Nu bränner det i knutarna! Så detta blir alltså vår sista anhalt, sedan är vi alla gifta! jihooooo! .. kan de bli bättre.. nä, tänkte väl de

ska nu försöka sammanställa en ny lista så att alla kommer med .. annars är det bara hojta

5 september
    Pollie (Solna)

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)
    janedoe (Falköping)
    sandybee (Stockholm)
    septbröllop (Malmö)
    Vit ros (Göteborg)
    Krisselito (Stockholm)
    Ettplusett (Oskarshamn)
    KarinTherese (Vetlanda)
    Ida Johansson (Sävsjö)
    Freckles (Stockholm)
    Sofia86 (Finland)
    Medeltidsbrud (Västerås)
    septbröllop (malmö)
    Lane (Hässleholm)
    SacredHeart (Höllviken, Malmö)

12 september
    blueroose (limmared)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)
    cattapulten (Stockholm)
    bjornis (Göteborg)
    Ester08 (Linköping)

15 September
    avil(Piteå)
    Cachou(Göteborg)

19 September
    Pupetta (Frankfurt)

20 September
    fröken förväntan (Linköping-Sandvik/Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)
    Säffle2008 (Säffle)
    Dsy04 (Växjö, Cypern)
    Nova79 (Halmstad)
    Keri (Malmö)
    Kekkap (Stockholm)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)
    Sanfor (Göteborg)
    Flowerrose (Stockholm)
    Cillsingen (Vittsjö/Göteborg)
    PB7 (Mullsjö)

hoppas alla är med nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-13 16:55
    här finns en tråd för den/dem av oss spetemberbrudar som vill fortsätta snacka nu såhär efter dne stora dagen
    .. beroende!? .. HAHA.. nä aldrig va!

.. www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m3084463.html

• Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
  • lanovia 08

Oh, såg att det startats en tråd för September 2009. Fick en sådan nostalgikänsla. Tänk när det var vi för ett år sedan som lite trevande började diskutera bröllop...

• Fröken förväntan

lanovia 08 skrev 2008-09-02 08:22:22 följande:

Snart fru W, vilken underbar hippa du verkar ha haft!Fröken Förväntan, vad roligt!!! Hoppas nu verkligen att hon kan komma!! Jag håller tummarna!!! Jag skall och se min kompis dotter på torsdag. Allt för att minska riskerna för att jag börjar storgråta i kyrkan. Vilket jag nog skulle göra om jag fick se henne första gången där. Blir så rörd när jag ser mina bästa vänners barn. Hur gick det förresten med din sambos svensexa? Fick du lurat iväg honom i lördags?
    Ja, jag lyckades få iväg honom i lördags men han hade börjat bli misstänksam så han blev inte totalt överraskad fast såklart överraskad av vad som skulle hända och vilka som var med och det verkar som han hade haft en bra dag. Jag sov borta och träffade honom inte förrän i söndags kväll... men är lika glad för det. Verkar som om de hade sett till att han inte var törstig om man säger så .

Mmmm, det är något speciellt när ens vänner får barn... jag måste också åka förbi vännen innan bröllopet, annars blir det verkligen gråtkalas i kyrkan.
  • Fröken förväntan
    Ickaflicka skrev 2008-09-02 08:17:31 följande:
    NEEEEEEEJ! Feber och taggtråd i halsen, det är inte sant! Hur ska jag göra för att bli frisk till på lördag, jag måste verkligen jobba idag och imorgon?????
    Var inte rädd för att ta värktabletter på jobbet, de hjälper faktiskt. Drar ner febern och lättar på halsontet så att kroppen får slappna av. Sedan får du krypa ner i sängen eller soffan när du kommer hem och dricka varmt vatten med honung (och whisky).

Hoppas att du kryar på dig ordentligt och att du har människor runt dig som kan hjälpa till med det sista som ska fixas så att du får vila. Du hinner blir frisk till på lördag!
  • Ettplusett

NEEEEEEEJ! Feber och taggtråd i halsen, det är inte sant! Hur ska jag göra för att bli frisk till på lördag, jag måste verkligen jobba idag och imorgon?????

Nej! vilket öde, hemska tanke om vi, brudnäbben eller prästen skulle bli sjuka till på lördag. Jag säger som dom andra ta hand om dig och drick whisky.

• Ankan80

hehe..ja, jag kollade också den. Tänkte skriva att ni kan kolla vår tråd. Där finns alla svaren...

lanovia 08 skrev 2008-09-02 08:28:19 följande:

Oh, såg att det startats en tråd för September 2009. Fick en sådan nostalgikänsla. Tänk när det var vi för ett år sedan som lite trevande började diskutera bröllop...
  • Ickaflicka

Jag väntar just på besked om jag måste göra ett jobb som bara jag kan göra, om det inte blir av kan jag gå hem... men annars måste jag göra det! Tack för allt stöd och tips! Jag hatar whiskey, men vad gör man inte för att bli frisk till sitt bröllop! Började dagen med en c-vitamin-tablett och en shake med apelsin och kiwis, hoppas hoppas hoppas! Tur att m2b är i Stockholm så att jag inte kan smitta honom! Kram på er!

• Kanelisen

Jisses! Tur att man är lite kontrollfreak och vill dubbelkolla allting...jag beställde brudbuketten redan i våras, och allt var frid och fröjd. Nu har blomaffären helt plötsligt bytt ägare och det är ingen som har meddelat mig! De hade ingen koll på min beställning alls, sån jäkla tur att jag fick för mig att ringa då!! Nu är allt frid och fröjd igen, puh...

• Ettplusett
    Kanelisen skrev 2008-09-02 09:25:47 följande:
    Jisses! Tur att man är lite kontrollfreak och vill dubbelkolla allting...jag beställde brudbuketten redan i våras, och allt var frid och fröjd. Nu har blomaffären helt plötsligt bytt ägare och det är ingen som har meddelat mig! De hade ingen koll på min beställning alls, sån jäkla tur att jag fick för mig att ringa då!! Nu är allt frid och fröjd igen, puh...
    Skönt, det är tur man kollar ibland. Igår ringde de från kondiset där vi beställt tårtan och sa att de inte kunde göra en bakelse utan ägg som vi beställt. Min m2b ringde och pratade med dom och det löste sig till slut. Är det sista veckan alla problem dyker upp lr?
  • Ankan80

Jag har också tänkt dubbelkolla allt denna veckan. Det är så dags samma dag...Trist...men det är nog bäst så...

• aprilsolen

Oh, och jag som försöker att inte dubbelkolla allt, är annars expert på det, och helst trippelkolla också...
    Hittills har faktiskt inga problem dykt upp, men peppar-peppar, man vet ju inte inför slutspurten.

Och ALLA frågar om jag är nervös, hela tiden, Av omtanke såklart, men än så länge är jag faktiskt inte nervös, det är ju tio dagar kvar. Klart jag kommer att vara som ett litet asplöv då, men just nu har man ju massor av annat att tänka på också. Var ligger ni på nervös-skalan?

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!