• Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

ja.. det är väl lika bra att starta vår SISTA tråd då.. haha

Nu bränner det i knutarna! Så detta blir alltså vår sista anhalt, sedan är vi alla gifta! jihooooo! .. kan de bli bättre.. nä, tänkte väl de

ska nu försöka sammanställa en ny lista så att alla kommer med .. annars är det bara hojta

5 september
    Pollie (Solna)

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)
    janedoe (Falköping)
    sandybee (Stockholm)
    septbröllop (Malmö)
    Vit ros (Göteborg)
    Krisselito (Stockholm)
    Ettplusett (Oskarshamn)
    KarinTherese (Vetlanda)
    Ida Johansson (Sävsjö)
    Freckles (Stockholm)
    Sofia86 (Finland)
    Medeltidsbrud (Västerås)
    septbröllop (malmö)
    Lane (Hässleholm)
    SacredHeart (Höllviken, Malmö)

12 september
    blueroose (limmared)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)
    cattapulten (Stockholm)
    bjornis (Göteborg)
    Ester08 (Linköping)

15 September
    avil(Piteå)
    Cachou(Göteborg)

19 September
    Pupetta (Frankfurt)

20 September
    fröken förväntan (Linköping-Sandvik/Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)
    Säffle2008 (Säffle)
    Dsy04 (Växjö, Cypern)
    Nova79 (Halmstad)
    Keri (Malmö)
    Kekkap (Stockholm)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)
    Sanfor (Göteborg)
    Flowerrose (Stockholm)
    Cillsingen (Vittsjö/Göteborg)
    PB7 (Mullsjö)

hoppas alla är med nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-13 16:55
    här finns en tråd för den/dem av oss spetemberbrudar som vill fortsätta snacka nu såhär efter dne stora dagen
    .. beroende!? .. HAHA.. nä aldrig va!

.. www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m3084463.html

• Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
  • janedoe

Jaaaa... jag klarar mig liksom. Det räcker med en kram av Johan, så är allt glömt och jag är lycklig igen. Jag längtar så till han kommer hem och kryper ner hos mig i sängen! Fattar inte att man fortfarande kan vara nyförälskad efter snart tre år... härligt! :D

Det är tur jag har bra smink, för så sliten som jag kommer vara nästa lördag vill ingen se mig osminkad kan jag lova! ;)

• Lillsnufflan

janedoe skrev 2008-08-30 20:22:33 följande:

Jaaaa... jag klarar mig liksom. Det räcker med en kram av Johan, så är allt glömt och jag är lycklig igen. Jag längtar så till han kommer hem och kryper ner hos mig i sängen! Fattar inte att man fortfarande kan vara nyförälskad efter snart tre år... härligt! :DDet är tur jag har bra smink, för så sliten som jag kommer vara nästa lördag vill ingen se mig osminkad kan jag lova! ;)
    Ja, visst är det härligt. Jag känner likadant, och det efter åtta år....
  • Sanfor
    janedoe skrev 2008-08-30 19:09:11 följande:
    Sanfor.. Egentligen är det bästa att börja använda korsetten i mindre omgångar... 1a ggn 30 min, 2a 1 tim, 3e 2 tim osv.. Det är påfrestande på kroppen om man inte är van liksom... But I like it! ;)
    Jodå, jag har använt den i omgångar innan, eller två gånger innan. Nu tänkte jag mest se om jag klarade en hel dag. Och jag klarade i 9 timmar utan problem (sen ville jag lägga mig å läsa, och det var nästintill omöjligt), vilket är bara lite mindre än vad jag kommer ha dagen D. (Påklädning kl 13, lämna festen 22-23)

Jag tänkte ha den lite då och då under de fyra veckor det är kvar till bröllopet :)
  • ugla

Låter som en rolig möhippa, hoppas ni andra slipper att bli tagna helgen innan för då har man nog lite att pyssla med.
    Min m2b har inte haft sin sexa än och jag är mer nervös för hans än vad jag var för min, hi hi.

• Lillsnufflan

Tyvärr verkar det som om jag kommer att bli hippad helgen innan, för min m2b råkade försäga sig lite i natt (eller imorse snarare) när han kom inragglande. Men han verkade väldigt nöjd med sin svensexa i alla fall. (Han sover fortfarande och kommer säkert att ha en blixtrande huvudvärk när han vaknar, det är första gången han druckit under våra åtta år tillsammans.)

• sandybee

Ok, men då ger det dig att ursäkt att låta din m2b pyssla extra den helgen! Skämt åsido, jag förstår att det känns stressigt, men det kommer garanterat bli en helt underbar möhippa ... och oavsett när en möhippa eller svensexa blir av så är det en dag som går åt, man får försöka hämta in den tiden innan eller efter. Kram!

Lillsnufflan skrev 2008-08-31 10:49:51 följande:
    Tyvärr verkar det som om jag kommer att bli hippad helgen innan, för min m2b råkade försäga sig lite i natt (eller imorse snarare) när han kom inragglande. Men han verkade väldigt nöjd med sin svensexa i alla fall. (Han sover fortfarande och kommer säkert att ha en blixtrande huvudvärk när han vaknar, det är första gången han druckit under våra åtta år tillsammans.)
  • Kärlek08

sambon är bakfull och jag har spenderat halva dagen i ett kopieringsrum för att skriva ut och kopiera upp vigselprogram och festhäften. första svängen blev det ngt tok när jag skrev ut festhäftena (kopieringsmaskinen häftar och viker till en liten bok, mkt smart), det såg ut som det blev rätt med grått omslag och vita blad inuti, men sedan när jag tittade i det var alla häften helt blanka i mitten och hade text på insidorna av det grå omslaget.... fick slänga bort 40 häften som var förstörda... då skar det i mitt miljöhjärta. det papperslösa samhället my ass!!!

• Freckles

Kärlek08! Då har vi ägnat söndagen åt samma sak!
    Men jag hade min älskade i samma kopieringsrum så det blev inte lika jobbigt när vi märkte att vi glömt trycka på att kopiera från 2 till 2-sidigt och fick göra om 25 vigselprogram. Inte lika illa heller som 40 häften! Stackare! Men visst blir det bra när de väl är klart?! Nu ska jag bara vika vigselprogramen och stämpla dem lite på framsidan med ett par hjärtan, sen så kan man stryka det från listan. Skönt!

• Snart fru Wennerström

puuuhhh.. tjejjerna kom idag .. VIIIIILKEN DAG..säger jag bara!
    oförglömlig, underbar, ja finns mycket att beskriva denna dag men, dem kom helt den dag jag inte förväntade mig att dem skulle komma!
    nu är jag trött och har huvudvärk, så ni får en berättelse senare

hoppas ni andra haft en bra dag, trots vissa pappersmissöden

• sandybee

Vad underbart att du äntligen fick din möhippa!! Ser fram emot att få läsa mer!

Snart fru Wennerström skrev 2008-08-31 22:25:16 följande:

puuuhhh.. tjejjerna kom idag .. VIIIIILKEN DAG..säger jag bara!oförglömlig, underbar, ja finns mycket att beskriva denna dag men, dem kom helt den dag jag inte förväntade mig att dem skulle komma!nu är jag trött och har huvudvärk, så ni får en berättelse senare hoppas ni andra haft en bra dag, trots vissa pappersmissöden
Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!