Jag är med florist.
Jag är florist o ska själv börja planera vårat bröllop.
Hjälper er gärna om ni har några frågor.
Jag är florist o ska själv börja planera vårat bröllop.
Hjälper er gärna om ni har några frågor.
Ska gifta mej den 29/11 och vill ha en bukett som går i orange färg.
Har bestämt mej för att det ska vara rosor i orange färg, murgröna och gärna lite/nga./ngn. kvist trollhassel.
Vill att det ska vara en bukett som är droppformad, dock inte någon "stor och kompakt" bukett - kanske det som ska vara droppen helt enkelt är murgrönan och trollhasseln... *funderar*
MEN, vad ska jag mer ha i buketten?? Något crémefärgat?? Ge mej förslag!!!
Halloj!
Vi ska gifta oss 13/6-09, våra färger kommer att vara ljusturkost, silver/grå och vitt.
Vad ska man ha för blommor till de färgerna?
Jag har inte tänkt så mycket på vad jag vill ha för form på buketten, men det lutar nog antingen mot en rund eller halvmåne kanske man säger (ej droppformad och inte en sån boll) eller typ en bykett med långa stjälkar eller något långt som hänger från den..
Tips?
hej.. vad tror du buketten i mitt galleri kan kosta?
Oh, jag får gissa? *räcker upp handen*
Runt 800:-, inkl. floristens arbete? Nejlikor är inte så dyra, och tror inte fresia (är det det?) heller är det.
Spännande, detta...
Henriks älskling skrev 2008-10-22 20:24:30 följande:
tack tycker inte den ser enkel ut men kanske inte e så svår att göra när det "bara" e en bukett.. Tack så jättemycket för svaret och jag lovar att skvallra om den blir dyrare
www.sunflowerfarmonline.com/images/index2_01.jpg
Här kommer en länk där man kan botanisera bland sorter och färger och iallafall få en uppfattning om hur en del av utbudet ser ut.Obs att det finns MYCKET mer också, men helt klart bättre än att bara få förklaring via tangentbordet!
Missa inte att licka i vänsterlistan, där kommer det upp massor1
Henriks älskling skrev 2008-10-22 20:55:41 följande: