• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • skille

Hvor mange skal ha fotograf hele dagen?

• Vendel och Angelica

Vi tar ca 2h fotografering innan och sen så har vi i kyrkan och på kyrkbacken! Sen så har vi två vänner som har fiiina kameror som fotograferar extra på festen! De känner all och vet vem som är vem, fotografen tyckte att det lät jätte bra då han tror att det blir lite mer ögonblicks bilder!

skille skrev 2008-08-18 09:01:17 följande:
    Hvor mange skal ha fotograf hele dagen?
  • Tx2

Som det ser ut nu så kommer vi ha fotografen i 3h. Fotgrafering av oss o sedan vigseln o lite mingel efteråt. Sedan lutar det åt att några vänner får hjälpa till o ta bilder under kvällen.

Angelica: Lite osäker på att det är helt hundra att vi får lokalen, verkar inte som om uthyrarna där är vana vid att man är ute "i god tid" och dessutom verkar dem inte ha koll på att det är en röd dag innan så vågar jag inte gå ut med det än. Men det är i kungälvskommun. Har ett andrahandsval oxå ifall det skiter sig.

Angående fika den här vecka. Verkar vara dött lopp mellan tisdag och torsdag. Så vilken dag?

• Vendel och Angelica

Tx2 där ser man... vad olika det är med lokaler... vi var ju "sent ute" 13 månader innan vad gällde Lacuveè .. Hoppas de fixar så ni får bokat den

kört för mig att fika idag ja ja så är det ibland... får se nästa gång

• Danielaa

carpet 09: Kul, välkommen hit!

Skille: Vi ska ha fotograf hela dagen!

Tx2: Hoppas de löser sig me lokalen nu då! *Nyfiken*

Bringsoniou: LÅter urmysigt me vigsel på alla de platserna, aldrig vart på de så har inga "erfarenheter" å dela me mig av men de låter ju toppenfint...!

Igår va vi hemma hos ett par kompisar å kikade lite me våra inbjudningar... Min lika scrap-galna vännina hade flera bra idéer till korten å vi provade oss fram lite! Kul! Så imorrn ska vi ut å komplettera lite me de som kan behövas mera...!

• Danielaa

Aaah, glömde säga! Jag som trodde att jag ahde bestämt mig för MIN klänning... Ni kanske kommer ihåg...? Nu har jag hittat en till, liknande, som jag e helt kär i oxå! Jag trodde verkligen under helgen här att jag ahde bestämt mig! Men nu har jag som sagt hittat en till....! Slänger in en bild om de går...! sååå, kommentera gärna!

• Danielaa

Nähä, de gick inte... Dom ligger i mitt galleri nu! Om nån har lust å säga va ni tycker?

• Vendel och Angelica

Danielaa Jag gillar livet på den vita och kjolen på den andra men ska du ha kina klänning så är det ju bara att blanda!
    Jätte fina klänningar båda två !! Förstår att du har svårt att välja
    Jag sitter ju o funderar jag med blir galen

• Tx2

Danielaa: Svårt val.Vad är det som du tycker bäst om på klänningarna? Precis som Angelica säger så kan du kanske kombinera ihop det du tycker bäst om. Vad är det för klänningar du funderar på Angelica? Och hur många gånger får man gifta sig?

Någon som har tips på musik? Funderar på liveband el dj.

• J D

Ni som antagligen har mer erfarenhet av Gbg än jag (jag har bott i Gbg i 4 år men mestadels spenderar dem på biblioteket på Handels... ;)), vet ni ngt om hur det ser ut runtomkring Hindås Station?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2