50-tals bröllop
Hallå! Jag startar om tråden då den gamla stängdes.. hur går det för er tjejer?
Hallå! Jag startar om tråden då den gamla stängdes.. hur går det för er tjejer?
Jättefina klänningar här
www.dollycouture.net
jättefint! å jättedyrt...
Väldigt vackra klänningar! Men frågan är om man kan bli tvungen att betala tull för paketet, då kan det bli ändå dyrare :-/
Själv provade jag min klänning i helgen, den känns jättefin på. Min enda oro är att den sitter precis..... Den är bra runt midjan men spänner lite över ryggen precis där dragkedjan slutar. Jag önskar att den var 1-2 cm större runt byst/rygg men det är ju svårt att fixa. Det känns oxå lite svårt att gå ner i vikt runt ryggen och jag är inte så stor (ca 160cm och ~53kg)! Jag tror att jag ska lämna in den till en sömmerska och be henne sy dit en liten hake på insidan av klänningen där dragkedjan slutar för att säkra att den inte glider upp. Vad tror ni om det? Någon som har ett annat förslag?
Här finns oxå jättefina klänningar!
www.stephaniejamescouture.com/
Funderar på att
lillem; ja svårt när det är runt ryggen ;) jag ska ju beställa, men letar lite endå run tpå svenska sidor ifall jag skulle hitta nåt. men det blir en holoway..till 99% haha. Och den är så vacker!
Jag funderar på flor i håret, nån som vet var man kan hitta det i sverige? hittar bara utlänska sidor.
Jag har köpt flor på
www.angelinas.se
Har dock inte fått det än så jag vet inte hur det är.....
Du kan se det i mitt bildgalleri.
jag hittar inget flor på deras sida?
Du måste kolla under tiaror (under accessoarer).
Sorry, jag menar under slöjor.