50-tals bröllop
Hallå! Jag startar om tråden då den gamla stängdes.. hur går det för er tjejer?
Hallå! Jag startar om tråden då den gamla stängdes.. hur går det för er tjejer?
Jag är också inne på flor men har inte heller hittat så många svenska butiker som har det.
Här har de en typ av flor (under accessoarer - slöjor)
www.angelinas.se/butik/
LillEm: Vad spännande att prova klänningen. Det låter som en bra idé med en hake, då slipper du oro dig för att den ska gå upp. Hur ser din klänning ut?
Jag tycker det är så svårt att hitta en klänning.. jag vill inte lägga hur mycket pengar som helst på det heller. Hur mycket lägger ni på klänning?
haha såg just att vi postat samma länk.
Jag har köpt min klänning på
www.vivienofholloway.com
Du kan se den i mitt bildgalleri.
Lycka till med klänningsletandet.
haha jag tittade under slöjor förut men såg den inte, men nu så!
Jag funderar på om de kanske har flor på nån typ av hattaffär? där skulle det kunna finnas...
Jättefin klänning LillEm. Går det att ha en vid underkjol under? Är skärpet fastsytt eller går det att ta bort?
Klänningen kommmer utan skärp och man måste köpa till skärpet om man vill ha ett sådant. Jag köpte inget skärp så min klänning är utan.
Det finns underkjolar att köpa och de passar perfekt till klänningen så en sådan har jag införskaffat. Jag har även köpt en matchande bolero.
Det är verkligen jättetrevliga på den här butiken och det var inga problem att beställa via nätet. Paketet kom efter ca 1-2 veckor.
Lycka till.
U2s, stephanie james var hur jag fick idé att ha Tea length klänning, Viste är dom Underbara!! Jag är inte 20 längre och tycker att en lång klänning bli lite överdrivit i min ålder .. i för sig jag är 1.a gångs brud vid 45!!!
Min klänning ska bli www candyanthony stilen!!!
Ska du faktiskt köpa en candy anthony?? :) woooo! Jag var där och blev måttad o de och beställde en klänning!!! Men har betänketid fortfarande1 18.000kr!!!! Rätt saftigt! Men så underbart vacker! Bor du i Sthlm?
ladyluck
jepp bo I stockholm. Tycker priset är saftig jag ville så gärna ha en sån... med stor rosette den långa nog med en liten jacka kanske halter neck (deras stil) och ha funderat på att ha spets klänningen över... men jag ska försöka hitta någon i stockho0lm som kan sy en sån åt mig.. få se. jag har till nästa maj..
vilken skulle du vilja ha?
Hej elsi!
Jag letar oxå sömmerska i Sthlm så om du har några tips så tar jag gladeligen emot! :) Den klänningen som jag vil ha från Candy Anthony finns inte på deras hemsida. Den har leopard inslag!!! :)
Vart ska ni gifta er?
Nu ska ja sussa