Efter 11 år är det min tur skrev 2008-08-08 23:55:20 följande:
Jo man får ju ta fram det man gillar hos sig själv...tex älskar jag mitt hår men det blir kanske svårt att använda,har gröna ögon och med en hår slinga tillsammans med en sensuell blick...det går nog...eller?
Kikade in i ditt galleri och ditt hår är ju helt underbart, intensiva ögon också, skulle absolut bli jätteläckert på bild! En duktig fotograf (måste inte vara proffs men någon med talang) är dessutom bra på att hitta vinklar där ens bästa sidor framhävs. Bilder i naturen tycker jag är en härlig idé om man har möjlighet, precis som Boomtown skrev, tänk skogsrå, vattennymf, naturgudinna. En skir sjal som visar utan att avslöja, en lockande blick över en bar rygg... Bland spetstyg och fluffiga vita täcken i en stor säng är en annan variant.
Och du, vågar jag så vågar du! Såg du mig osminkad i dagsljus skulle du se hur otroligt mycket "fel" jag egentligen har på kroppen, jämfört med dagens skönhetsideal. Våra karlar tycker att vi är vackra ändå, eller hur? Det handlar så mycket om utstrålning.
Lycka till!