• Boomtown

Jag vill göra en secret box...

Är det någon som har gjort en secret box själv?? Jag gör allt för att hålla ner kostnaderna. Det drar ju iväg. Jag har 1000 ideer och visioner. Min syrra har en proffskamera. Men vi är så där på att ta kort. Det är svårare än vad man tror. + att både jag och syrran är superpryda. Ingen bra kombination va? Tänkte ta lite bilder i morsans stuga och helst lite ute i skogen också. Någon som har tagit bilder själv? Vad ska man tänka på/inte göra? Era värsta misstag? Vad blev bäst?

• Svar på tråden Jag vill göra en secret box...
  • lisen85

kostar under 1000 hos min fotograf. var skitnervös men han var hur lugn och säker som helst. kändes proffsigt efter bara en liten stund. tror att det varit värre om nån kompis skulle ta bilderna. lättare med en som man sen kan välja att inte träffa mer om det skulle bli pinsamt

• Essovich

Ett tips är att ha ltie musik i bakgrunden så man typ kan "dansa" fram poserna.

Kolla på de kända poserna som britney spears och de andra gör och gör dem lite mer till dig själv, du kanske kan anamma någon del eller ja bara en blick, hand eller ben.

Vi använde en stol vilket kändes lite lättare att posa med:)

/Jessica

• chamor

Jag har tagit kort på mig själv! Är jättepryd men fick några riktigt bra kort tack vare självutlösare! Man kan trixa till det mesta i datorn sen

• Kärlek ger näring åt själen

Jag har gjort det själv Med självutlösare.. men det blev några som inte blev såå bra..men många blev super bra Jag har lättare att slappna av framför kameran om jag själv tar korten (vet egentligen inte varför). Min m2b blev super glad för dem.. dock var de dessa inte som en riktig secret box men något liknande.. jag låg på rygg i en spets topp och hade huvudet neråt mot golvet och titta in i kameran..hehe har även tagit andra kort med ryggen emot m m.. men då var jag myyyycket smalare än jag är nu

• Boomtown

Det blir inga kort tagna av syrran. Man märker att hon inte vill för hon undviker ämnet. Och det är väl lika bra det för det hade blivit pinsamt bara och inga bra kort. Men nu har jag fått tag i en hobbyfotograf som har hållt på i många år. Bl.a. med nude art. Bra va? Det är en kompis syrra. Hon är lätt att prata med och inte överdrivet dyr. Känns som om det ordnar upp sig.

Jag har hittat underkläder, kolla in!
    interknickers.com/Beautiful_garter_belt_with_pearls_5514.php
    Det täcker lite mer. Jag vägrar att visa magen, har massa rynkig hud och ärr. Man är ju inte modellsnygg precis så det är mycket som ska döljas. Men detta tycker jag var skitsnyggt. Det är ju pärlor på strumpebandshållarna. Snyggt med närbilder på va? Fler tips på underkläder?

• Lillsnufflan
    Boomtown skrev 2008-08-08 11:39:31 följande:
    Jag har hittat underkläder, kolla in!interknickers.com/Beautiful_garter_belt_with_...Det täcker lite mer. Jag vägrar att visa magen, har massa rynkig hud och ärr. Man är ju inte modellsnygg precis så det är mycket som ska döljas. Men detta tycker jag var skitsnyggt. Det är ju pärlor på strumpebandshållarna. Snyggt med närbilder på va? Fler tips på underkläder?
    Jätteläcker, jag har letat efter något sådant till bröllopet. Har du beställt därifrån förut?
  • cbride

Jag ska iväg på måndag och fotas av fotograf. Hi, lite nervös! Har lite olika underkläder, kan inte bestämma mig, kan även tänka mig fotas "näck"!!!!!

• Alyx

Jag gjorde det hos fotograf och blev jättenöjd. Min man fick det som morgongåva och han nästan grät, så rörd blev han.

Jag rekomenderar skarpt foto för bilderna BLIR trots allt vackrare och mer konstnärliga då. Hon förklarade hur jag skulle ligga, hur handen skulle vara och hon tillochmed retucherade bliderna något.

Jag fotades i mina bröllopsunderkläder och slöja samt tiaran jag hade.

REKOMMENDERAS!

/Alyx

• Boomtown

Vad menas med skarpt foto? Bra ide att ha med tiaran

Alyx skrev 2008-08-08 11:51:13 följande:
    Jag gjorde det hos fotograf och blev jättenöjd. Min man fick det som morgongåva och han nästan grät, så rörd blev han.Jag rekomenderar skarpt foto för bilderna BLIR trots allt vackrare och mer konstnärliga då. Hon förklarade hur jag skulle ligga, hur handen skulle vara och hon tillochmed retucherade bliderna något.Jag fotades i mina bröllopsunderkläder och slöja samt tiaran jag hade. REKOMMENDERAS!/Alyx
  • Boomtown
    Lillsnufflan skrev 2008-08-08 11:47:31 följande:
    Jätteläcker, jag har letat efter något sådant till bröllopet. Har du beställt därifrån förut?
    Jag har inte beställt därifrån förut. Men jag kan berätta om det gick bra sen om du vill. Tror portot skulle gå på 80 kr och strumpebanden ca 200 kr. Lite dyrare men då får man ju något annorlunda
Svar på tråden Jag vill göra en secret box...