Efter 11 år är det min tur skrev 2008-08-08 20:14:56 följande:
Jag har alltid varit smal men ändå inte så nöjd med mitt utseende,jag började bli vän med mig själv vid ca 26 år och då blev jag gravid och gick upp 20 kilo. Mina två älskade söner som jag fick med två års mellanrum gav mig en mage som liksom hänger över vulvan. Jag måste gå ner från 82 till 68 kg och kommer sen att få lägga mig under kniven i primärvården som dessutom säger att dom inte kommer bry sig så mycket om hur ärrena blir eftersom det inte är en skönhets operation enligt dom...Jag har liksom ingen gnista! Att se ut så här vid 32 års ålder är inte kul...
Ajajaj du. Det lät inte roligt. Men jag har liknande problem. Jag har nu gått ned 10 kg, men min mage hänger i veck. Jätteläckert. Inte. Men det finns kläder som döljer. jag tänkte hålla för tyg framför magen, snyggt draperat. ALDRIG att jag skulle visa min mage. Men man kan ta fina närbilder på detaljer. En blomma vid bröstet m.m. Du kan om du vill. Men vill du inte så är det inte hela världen. Jag behöver också operera mig, men det måste jag betala själv. Vet inte var jag ska gräva fram dom pengarna.