• Boomtown

Jag vill göra en secret box...

Är det någon som har gjort en secret box själv?? Jag gör allt för att hålla ner kostnaderna. Det drar ju iväg. Jag har 1000 ideer och visioner. Min syrra har en proffskamera. Men vi är så där på att ta kort. Det är svårare än vad man tror. + att både jag och syrran är superpryda. Ingen bra kombination va? Tänkte ta lite bilder i morsans stuga och helst lite ute i skogen också. Någon som har tagit bilder själv? Vad ska man tänka på/inte göra? Era värsta misstag? Vad blev bäst?

• Svar på tråden Jag vill göra en secret box...
  • Boomtown
    cbride skrev 2008-08-08 11:48:29 följande:
    Jag ska iväg på måndag och fotas av fotograf. Hi, lite nervös! Har lite olika underkläder, kan inte bestämma mig, kan även tänka mig fotas "näck"!!!!!
    Du måste återkomma och berätta hur det gick!! Jag ska fotas näck. Min kompis gjorde det. Då satt hon på knä, tog bakifrån. Såg ut som ett orginal från 20-talet. Coolt
  • Vinterflinga

Hej,
    Måste bara fråga...vad är en secret box och hur gör man en sådan? Det låter ju som en bra morgongåva som Alyx hade gjort.

• Boomtown

Secret box är ett album med lättklädda bilder/nakenbilder som man ger i morgongåva till sin blivande man. Tycks vara den senaste trenden alla pratar om. Kan nog bli häftigt. Lite roligare än manchettknappar kanske? :)

• Vinterflinga

Verkligen, det kan kanske vara något ja. Tack för uppdateringen. Hänger inte riktigt med i svängarna.

• Boomtown

Jag fattade inte heller först vad det var, så du är inte ensam...

Vinterflinga skrev 2008-08-08 14:12:08 följande:
    Verkligen, det kan kanske vara något ja. Tack för uppdateringen. Hänger inte riktigt med i svängarna.
  • trampetroll

Hr inte läst igenom tråden men min syster ska hjälpa mig att göra en secret box med en bra kamera, tror det blir toppen. Har samlat på mig bilder som inspiration i flera månader så vi har massor av ideer.

• Boomtown
    trampetroll skrev 2008-08-08 15:43:54 följande:
    Hr inte läst igenom tråden men min syster ska hjälpa mig att göra en secret box med en bra kamera, tror det blir toppen. Har samlat på mig bilder som inspiration i flera månader så vi har massor av ideer.
    Vad har du för ideèr? Några länkar som du kan dela med dig av? Vill ha mer inspiration
  • Boomtown
    lisen85 skrev 2008-08-08 17:30:33 följande:
    www.svartmagi.org/secretdet är min fotografs secret box bilder för inspiration. en av bilderna är jag hihi.
    Tyckte du att det var jobbigt att ta bilderna? Jag är inte vän med min kropp precis så jag tycker det är lite jobbigt. Det fanns en hel del inspiration på den sidan, och en del bilder jag inte alls tyckte om (ifall jag skulle göra dem) Men smaken är som baken. Jag gillade tjejen som låg i trästammen, så coolt. Och väldigt fina bilder med tyg runt kroppen. Min kille skulle nog gilla en bild med högklackat och trosor runt anklarna, och lämna övrigt åt fantasin.

Jag hade tänkt att stå i strumpebandshållare och tända ljus i en kandelaber. Lite gammeldags romantik. Såg en häftig bild i Amelia då man höll upp e spegel framför sig så ansiktet syntes där i, och så stod hon i solnedgången vid vattnet.

Fler ideér?
    Ni som inte är nöjda med era kroppar/Är blyga, hur tycker ni att det var/skulle vara att ta bilder?
  • Efter 11 år är det min tur

Jättefina bilder men jag är inte heller direkt kompis med min kropp...
    Jag blir så nyfiken,undra vem som är du!?
    Jag tyckte bilden med gravid magen var finast

lisen85 skrev 2008-08-08 17:30:33 följande:
    www.svartmagi.org/secretdet är min fotografs secret box bilder för inspiration. en av bilderna är jag hihi.
Svar på tråden Jag vill göra en secret box...