Brudar som försöker få barn?
Tänkte höra om det finns någon med brud som försöker få barn? Vi har försökt i tio månader och gifter oss nästa sommar...
Tänkte höra om det finns någon med brud som försöker få barn? Vi har försökt i tio månader och gifter oss nästa sommar...
Vad är de för några? Men man behöver ingen remiss för att gå dit?
Jag är så jävla less på min familjeläkare, inget stöd för fem öre. Arguementet att vi skulle vänta så länge var att vi skulle tänka efter vad vi ville.. vi har ju tänkt på det i över tre år *arg*
Tack för du bryr dig E :)
berätta gärna om vad det är för ställe
www.praktikertjanst.se/templates/PageStartExternal____7042.aspx/
Privat med samma avgifter som landstinget Vet dock inte om dem tar han om fertilietsproblem men man kan alltid höra...
Klart jag bryr mig! Vi sitter i samma båt du och jag på fler än ett sätt Plugg, barn, bröllop...
då får jag kolla upp dem, tack :)
Ja det är sant, väldigt lika på den biten hehe, vi får ställa upp för varandra :)
"Men vi arbetar naturligtvis också med kvinnosjukdomar det vill säga utredning, eventuell behandling och uppföljning av till exemepel klimakteriebesvär, inkontinensbekymmer, barnlöshet, blödningsrubbningar, cellförändringar, framfall, preventivmedelsproblematik med mera. Vi har ett nära samarbete med Kvinnokliniken i Karlstad"
där står det de arbertar med barnlöshet, perfekt :)
Kanonbra Dit ska jag iaf vända mig när det blir dags! Fast jag hoppas ju att jag e gravid nu
E du sen? :) hhih
Nej jag väntar på BIM nu i dagarna....
*håller tummarna*
:)
Vi har varit gifta i en vecka nu (shit vad tiden går snabbt!) och skippade allt vad preventiva metoder (har kört avbrutet rätt länge) heter på bröllopsnatten, då jag för övrigt hade äl.
Blir det barn så blir det - det är vår filosofi (så resonerade vi med de andra 2 barnen oxå). Vi kommer inte att medvetet ha sex enbart på vissa särskilda dagar, utan när andan och lusten faller på.
Att äl och bröllopsnatt sammanföll var bara en stor bonus
Skönt att höra att det är fler som är på samma linje i livet. Det är svårt när många man känner blir gravida utan några problem alls. Alla i min närhet har blivit gravida på första försöket, och här sitter vi 1.5 år senare utan något alls.
Nu ska vi gifta oss vilket gör det hela med att inte lyckas bli gravid lite enklare. VI har något att se fram emot nu av hela våra hjärtan. Jag kan bara tänka mig hur jobbigt det kommer bli sedan om ingenting händer....