• eveluscious

Brudar som försöker få barn?

Tänkte höra om det finns någon med brud som försöker få barn? Vi har försökt i tio månader och gifter oss nästa sommar...

• Svar på tråden Brudar som försöker få barn?
  • TotteLisa

Vi tänkte försöka oss på nr2 efter denna månaden och vi ska förhoppningsvis också gifta oss nästa sommar!

• eveluscious

Åh hur gammal är ert första? Tog det lång tid då? Vi försöker med vårt första...ingen lycka än så länge...hoppas ju få gifta mig med en liten bebis som sällskap eller med en fin kula under klänningen

TotteLisa skrev 2008-06-13 13:13:06 följande:
    Vi tänkte försöka oss på nr2 efter denna månaden och vi ska förhoppningsvis också gifta oss nästa sommar!
  • Ars amandi

vi försöker oss på det första gifter oss om en vecka

slutade med piller juli förra året men ännu ingen lycka, har helatiden haft regelbunden mens och ägglossningen känner jag tydligt av..

mensen bråkade med mig två ggr för några månader sen då den två gånger va tre veckor sen vardera men nu har den kommit som den ska två gånger....

bör ha äglossning på bröllopshelgen så man kan ju alltid hoppas att kroppen gör vad den ska

• eveluscious

Blivande bebisen kanske e en traditionell rackare som väntar på gifta päron jag slutade i juni förra året och har hela tiden haft äl och regelbunden mens...förutom någon månad.

Ars amandi skrev 2008-06-13 13:30:46 följande:

vi försöker oss på det första gifter oss om en veckaslutade med piller juli förra året men ännu ingen lycka, har helatiden haft regelbunden mens och ägglossningen känner jag tydligt av..mensen bråkade med mig två ggr för några månader sen då den två gånger va tre veckor sen vardera men nu har den kommit som den ska två gånger....bör ha äglossning på bröllopshelgen så man kan ju alltid hoppas att kroppen gör vad den ska
  • patti87

vi förösker sen juli 07, har lyckats att bli gravid 2 ggr, men båda slutade med missfall.

gifter mig om 2 veckor! och den finaste bröllopspresenten skulle nog vara ett PLUS!! fast det kan jag ju nästan glömma.... börjar ju sakta ge upp hoppet..

• Tooticki

Efter 12 månader har man rätt till fertilitetsutredning.

Lycka till!

• Juliazzb25

här har ni en till gift tjej som försöker få barn...
    det har vi försökt i två år nu men nej nej...

börjar ge upp hoppet men men...

Lycka till

• patti87

jag ska iallafall till läkaren nu den 25...och kolla läget, för min mens har blivit jätte oregelbunden...tyvärr...:( kommer mellan 40-60 dagar!! lixom hur ska man då lyckas bli gravid....

• eveluscious

Ja vi ska sätta oss på telefonen direkt när ett år har gått!

Har ni sökt hjälp? Har ni försökt några metoder?

Juliazzb25 skrev 2008-06-13 14:28:57 följande:
    här har ni en till gift tjej som försöker få barn...det har vi försökt i två år nu men nej nej...börjar ge upp hoppet men men...Lycka till
  • eveluscious

Ojojoj....som längst har min varit 32dagar...tycker det e länge nog

patti87 skrev 2008-06-13 14:32:59 följande:
    jag ska iallafall till läkaren nu den 25...och kolla läget, för min mens har blivit jätte oregelbunden...tyvärr...:( kommer mellan 40-60 dagar!! lixom hur ska man då lyckas bli gravid....
Svar på tråden Brudar som försöker få barn?