• Sara 10

Ni som har eller skall gifta sig!

Fick ni tjata mycket på er kille för att ni skulle gifta er elelr såg han det lika självklart som er? Är sambo men en kille sen 2 år han vill inte gifta sig men det VILL jag!!

• Svar på tråden Ni som har eller skall gifta sig!
  • Sara 10

Just det! Det läste jag ju.. ja, jag får väl avvakta och se vad som händer.. vem vet jag ksnake tröttnar på honom under denna tiden... Skulle vilja ha en romtantiker

• Sara 10

Just det! Det läste jag ju.. ja, jag får väl avvakta och se vad som händer.. vem vet jag ksnake tröttnar på honom under denna tiden... Skulle vilja ha en romtantiker

• s hjärta a

Det finns ju aldrig några garantier.. Lita på din magkänsla då blir det alltid rätt.

Men jag önskar och hoppas att allt går som du önskar!
    Lycka till!!!

• CamillaetCamillus

Vi bestämde att vi skulle gifta oss och när efter någon veckas förhållande, det var knappt 9 månader sedan och planen håller hittills. Jag sade: "Du vet om att C har bestämt att vi skall gifta oss när vi blir stora?" Han sade: "Jaså, jamen det låter väl bra. När tycker Du passar?" Jag sade: "Midsommar 2009, och så förlovar vi oss ett år och en dag innan, till sommaren alltså?" Han sade: "Ja, det låter jättebra." (C är alltså personen som sammanförde oss.)

:D

• 090208

Vi borjade skoja om det lite ibland, sen efter 4 manader tillsammans kom vi pa att vi menade allvar med det snacket.

Ar radd att du inte kan tvinga honom darling... Varfor ar det sa jatte-viktigt for dig?

• Sara 10

Jag förstår att jag inte tvinga honom till det och det vill jag ju inte heller.. jag vill att han skall vilja det själv!
    Egentligen tror jag att det är viktigt för mig för att jag någonstans tvekar på att han vill leva sitt liv med mig.. jag är rädd för att han inte ärlika säker på vårt liv tillsammans som jag är.. Han har tvekat i omgångar vi har vars 2 barn sen inann och ibland tycker han att det är jobbigt med många barn.. och jag kan ibland känna att han inte är helt nöjd!!!

• s hjärta a

Hans lycka är inte ditt ansvar, men är du nöjd bortsett från själva äktenskapsbiten?

• Sara 10

Ja, jag är nöjd, förutom i dom peroderna som jag känner att han tvekar på oss.. vi har bråkat mycket och har haft ett stormigt förhållande.. Han ör konflikrädd och långsint det är itne jag den kombinationen är inte helt lätt.. ha ha

• marjame

Haha, ärligt talat så börjar jag tycka synd om Sara 10. Hon har svarat på varför hon vill gifta sig flera gånger, men ändå frågar alla hela tiden varför hon vill gifta sig. Och flera gånger har det påpekats att hon inte bör tjata på honom, eller ej kan tvinga honom, fastän hon flera gånger påpekat att hon knappt ens talar med honom om det. Och ej har planer på att tvinga honom till någonting.

Är det så att folk skriver utan att ha läst tråden, eller är det så att folk inte förstår vad hon menar? *förvirrad*

Svar på tråden Ni som har eller skall gifta sig!