Ni som har eller skall gifta sig!
Fick ni tjata mycket på er kille för att ni skulle gifta er elelr såg han det lika självklart som er? Är sambo men en kille sen 2 år han vill inte gifta sig men det VILL jag!!
Fick ni tjata mycket på er kille för att ni skulle gifta er elelr såg han det lika självklart som er? Är sambo men en kille sen 2 år han vill inte gifta sig men det VILL jag!!
vi sa att vi inte skulle förlov oss lr gifta oss... men på julafton när jag var hög gravid fick ja förlovningsringen i en julklapp. Sen ca tre år efter det gick han ner på knä, å fråga om vi skulle gifta oss....
Tror ni inte att det e varje tjejs dröm att få uppleva ett bröllop, medans killarna e lite osäkra, vill dom detta livet ut.. mm. dom tänker ju inte som vi
zsandora skrev 2008-06-12 11:22:01 följande:
Oj, det hakade upp sig
Jag har inte heller drömt om att gifta mig eller bröllop, aldrig någonsin, inte ens när jag var liten.
Jag ångrade faktiskt att vi bestämde oss för ett litet trädgårdsbröllop med dom närmsta (det blev trots allt bra, men det var inte så jag vill ha det egentligen), jag hade hellre åkt iväg bara vi två och gift mig utomlands.
Min man har heller aldrig funderat på bröllop, konstigt egentligen att det blev så ändå :P
Vi pratade om det någongång i början och han sa att han inte var intresserad av att gifta sig. Han kommer från en familj och släkt där man inte gifter sig, det ses som onödigt och dyrt osv. Jag förklarade hur jag kände, att jag tyckte det var väldigt synd att han såg det så, för jag ville verkligen gifta mig någon dag framöver. Sen pratade vi inte så mycket mer om det och plötsligt så fick vi veta att min kompis skulle gifta sig(vi umgås parvis, de gifter sig på lördag förresten) och då måste han blivit inspirerad för sen friade han något halvår senare :) Efter ytterligare någon månad så ojade han sig över att vi inte skulle gifta oss tidigare(det var ett år kvar då) för han ville så gärna att jag skulle bli hans fru direkt! Avvakta lite och prata inte om det alls, så kanske frågan kommer tillslut. Du mår bara dåligt av att gå och våndas.
hehe..VI har varit förlovade i snart 11år...har en dotter som blir 12år i år.
Jag har velat gifta mig länge,men gubben har varit svår ......
NU i sep är det äntligen dags-mest pga att vi nu har råd...Vi vill fara till utlandet o göra det o det kostar en del!!
O fest o vara i kyrkan vill vi inte,så NU får vi ha det som vi verkligen vill.