Vinterbröllop 08/09 nr 2
Vår gamla tråd stängdes. Dags för en ny...
Vår gamla tråd stängdes. Dags för en ny...
Simone B skrev 2008-07-03 09:39:10 följande:
Imorgon ska jag gå och prova klänning eller jag ska egentligen bara prova ut vilken modell jag passar i för min mammas bästa kompis ska sy den sen
Sååååååå roligt ska det bli!
Nu är inbjudningarna färdiga och nästan postade! (cyklar föbi en brevlåda imorgon)
Skönt att äntligen vara färdig med dem, har kämpat i några veckor nu...
Bilder finns i galleriet!
Vi har köpt våra ringar nu!! Provade flera ringar i två affärer men ingen dög riktigt... När jag äntligen hittade rätt var det svårt att ta av den! Om två veckor ska vi hämta dem!
Jättefina inbjudningar Soon to be Mrs P. Så roligt att få skicka iväg dem. Jag har pysslat färdigt utsidan på våra men vi har inte fått klarttecken från lokalen än så vi kan inte göra insidan än.
Nu har jag varit och provat klänningar och jag hittade DEN Pravade den dessutom med en vinterkappa som man fick hyra för 500:- för hela helgen och då tyckte jag själv att jag var så fin så jag nästan grät en skvätt. Sååå roligt jag är helt lycklig. Har alltid tänkt att jag ska ha en väldigt enkel klänning utan rysch och pysch men nu blev det lite sånt i alla fall.
www.foreverbridals.com/gownpix.asp
Så ser den ut men jag ska ha ett vinrött band istället för det rosa.
2:e advent: Tack! Jag har haft lite kul när jag gjort dem, men nu tänker jag bara på att vigselprogram, festhäfte och tackkort ska ha samma design, så det återstår bara 130 st att tillverka... men men, har ju hela sommarsemestern och hösten på mig!
Visst är det kul när man hittar "den" klänningen. När jag provade min grät mamma en skvätt, och jag skulle ju inte ha slöja men när jag fick prova en till så grät jag också en skvätt så nu blir det slöja med!
Åh gå gärna in i mitt bildgalleri och titta på min underbara vintercape som jag har blivit galet kär i...
Jätte fin cape..
Själv försöker jag jobba. Har lite svårt att koncentrera mig då jag bara tänker på min M2B. Han är på utlandstjänst i Afghanistan och kommer hem på första hemresan om exakt en vecka. Längtar så att jag blir tokig. Bröllopstankarna är faktiskt förpassade längre bak i hjärnan. Nu är det bara kramar och kyssar på hjärnan...