• Snart   så

Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?

Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)

• Svar på tråden Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?
  • alexiis

hej hopp!!
    Soon 2 be mrs: grattis!!!

Jag håller på fortfarande med allevo shakes och en del bars.. har oxå blivit förälskad i den färdiga smoothien från naturdiet..sååå god!! prova prova=)
    Jag hade som mål att köra ren kur denna veckan.. har inte gått hittills. Måndag:ren kur, tisdags: shakes+grillat kött och sallad, lite nötter till fotbollen=) idag: shake soch sen middag hos sambons föräldrar.. fre, lör, sön blir renkur!! ska ska ska lyckas!

• Mikabella

Ni är sååå duktiga!

jag är faktiskt väldigt duktigt...till ingen nytta! jag går inte ner ett gram. Tror inte pulver funkar på mig! Det ända som jag ser som riktgt possitivt är att magsäcken krymper och jag är inte alls så hungrig+ äter inte så stora portioner när jag äter! Nopp får bli mer träning. Det sjuka är att jag äter bra Inget överflödigt onödigt fett eller socker. Lagar all mat, inget färdigköpt, prefab. Ina tjocka såser, inget bröd, väldigt lite "vita produkter" överhuvudtaget! Vad ska jag göra!! Har som sagt inte blivit av med ett gram på 4 veckor!! Trots 1 veckas renkur!! Min kropp håller krampaktigt kvar i mitt fett!! Hjälp!

• Mikabella

....åh nej jag väger ite för lite! Jag väger 57 kg och har fett att ta av...har varit nere på 50, villet är för smalt, men vill väga 53kg! Då hade jag varit väldigt nöjd. Min kroppsbyggnad klär väl i 53kg. Propotioneligt!

• Mikabella

oj vad jag skriver...menade bara att det inte är pga att jag är för smal som kroppen inte släpper på fettet...

• Godisråttan

Hej alla!
    Vägde mig imorse 66,5kg. KATATROF om man tänker att jag vägde 64 på bröllopet 3 maj (72,5kg i jan) Nu jäklar!

Ska vi ha invägning måndagar eller fredagar?

• Mikabella

Jag är med på fredagar! Resultat förra fredagen var noll...Vågen står just nu på 56.8. Ser värsta åskmolen utanför fönstret och hör hur det mullrar! Kommer börja regna när som helst. Grrrrr ingen prommenad till jobbet icdag heller.Hoppas att dte är bättre ikväll så att man kan gå då. Tar på mig stegräknaren iaf...Går ju en del på jobbet....

Godisråttan skrev 2008-06-11 10:53:31 följande:
    Hej alla!Vägde mig imorse 66,5kg. KATATROF om man tänker att jag vägde 64 på bröllopet 3 maj (72,5kg i jan) Nu jäklar!Ska vi ha invägning måndagar eller fredagar?
  • Snart   så

Åh vad ni är duktiga!!!
    Det har blivit för mycket fest o sånt... men har gått ner 3 iaf...
    LYCKA TILL Allihop!

• Mikabella

Still standig still! Inget händer...Har börjat springa. Går prommenader där jag blandar spring, jogg och rask gång. Är gptt att känna att man får upp konditonen ganska sannbt. Har varit väldigt välträanda tidigare och har en bra grundkondis...

Är sååå lat bara. Nu jäklar ska jag ta tag i mig shjälv. Ökar stegen till 15000 per dag + 200 situps o rygglyft. Är så trött på att vara mjuk.

• Mikabella

...kan ju tillägga att jag ätit Allevo i 2 veckor nu..Nada resultat! Funkar inte på mig...Inte enns renkur. Fortsätter dock att byta ut frukosten till Allevo. Har tappat aptiten på frukost sen jag började m pulver...

• Ettplusett

Herbalife! Testa det, funkar garanterat!

Svar på tråden Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?