• weddinggirl08

När gjorde din partner dig yr av kärlek sist?

Min sambo är typiskt norrländsk... Inte så väldigt känslosam kan man säga! Romantik är till för enstaka tillfällen... Men han är ju go ändå

Igår flög han på mig och bedyrade sin kärlek till mig o barnen och hur glad han är att vi ska gifta oss! Sånt värmer ända in i själ och hjärta! Man glömmer bort att bekräfta varann ibland. Jag lever i veckor på detta

När och vad gjorde din partner senast för att få ditt hjärta att ta ett skutt?

• Svar på tråden När gjorde din partner dig yr av kärlek sist?
  • 20080802

IF I know what you mean...

Skottdagen2008 skrev 2008-05-05 14:56:43 följande:
    Javisst, vi har ockå barn och han ger mig alltid sovmorgon på helgerna, jag är morgongtrött och han kvällstrött, hm, går inte så bra alltid, medan jag hellre vill på morgon och han på kvällen (if you know what i mean) SUCK!! Inte lätt med barn heller, jaja nu blev det lite OT.
  • Stjärnblomma
    SweetSun skrev 2008-05-05 16:16:58 följande:
    nåt jag undrar över, är det fler än jag som "bara " har bra stunder? alltså alla tjafsar ju om småsaker, eller blir less på nåns strumpor ;) men inte vi.. jag har nog aldrig irriterat mig på min m2b. Vi har aldrig bråkat, knappt oense om nåt som ska göras, och har vi olika ideer, då kompromissar vi.
    Ja faktiskt. Och vi har varit ett par i drygt 8 år. Men jag tror att det är lite ovanligt att det funkar så. Det är knappast så att vi är speciellt "goda" personer, vi bara går så bra ihop, jätteskillnad mot tidigare relationer. Har mycket respekt för varandra, triggar inte varandras dåliga sidor. Det känns som att vi "spelar i samma lag", inte konkurrerar med varandra. Det är stora saker som att acceptera att man kan ha olika åsikter, men också en massa vardagliga småsaker, ett tack och en puss när man ser att den andra gjort något praktiskt hemma, en kram varje gång man går hemifrån även om det bara är till jobbet en måndagmorgon. Att inte ta varandra för givet.
  • brud3000

Måste ju också erkänna att det finns förhållande utan tjafs och bråk.
    Jag och min M2b har aldrig bråkat eller blivit ovänner.
    Och vi firar 8 år imorgon.
    Och jag kan säga utan att ljuga att den mannen får det att pirra i kroppen varje dag. ;)
    Han är min absolut bästa vän och själsfrände.
    Jag är SÅ kär!
    Inte alls som mitt förra förhållande..

• SpookyandKira

En morgon vaknade jag alldeles ensam. Blev forst ledsen over att Spooky hade akt till jobbet utan att saga hejda, men sedan hittade jag en lapp pa mitt nattduksbord:

"Du var saa somnig och alldeles for vacker for att vacka upp. Alskar dig / A"

:')

• Garonne

Jag blev pirrig när jag såg min sambo spela fotboll i fredags! Han är lagkapten och har muskliga lår...

• weddinggirl08

Haha! Härligt! Min kommer hem i manliga varselkläder (rumpan gör sig otrooligt bra i dom!) Han är lagomt svettigt och idag blev han solbrun o fin. Mys! Andra tänker nog BLÄ men jag gillar arbetarlooken. Han är ju bara sån!

Garonne skrev 2008-05-05 19:05:56 följande:
    Jag blev pirrig när jag såg min sambo spela fotboll i fredags! Han är lagkapten och har muskliga lår...
  • Nalle Puh 40

Jag blev yr precis nyss. Har jobbat tolv timmar och inte hunnit äta något mer än mackor på hela dagen och så kommer man hem till en tom lägenhet men det ligger en lapp på bordet att det finns färdig mat att värma i kylskåpet.
    Då tog mitt hjärta ett extra skutt
    Det är dem små sakerna man blir glad för (och de stora med för den delen...)

• halo08

Jag har oxå det helt fantastiskt med min m2b. Vi har aldrig bråkat (på 5 1/2 år). Han säger att han älskar mig ...ofta, tom så att HAN tycker att han är tjatig. Han får mig att känna mg vacker, trygg, sexig, ja allt...jag kan vara mig själv till 100% och vara nöjd med det. Jag har funnit min man i livet! ;-D

Visst är det skönt att vara lycklig!

• snippy 19juli

bara han pussar mig hejdå på morgonen gör mig varm och lycklig. det behövs så lite för att må underbart=) han får mig att lee varje sekund!!!! kram

• SweetSun

så härligt att det finns så många underbara män därute ;)

Stjärnblomma; ja det du säger är ju sp sant! Jag tror just det att man aldrig tar varandra för given och att man har gemensam respekt, gör att man "spelar i samma lag" som du sa ;) Den största skillnaden på detta för hållandet och det förra, var att då kändes det som "han och jag", nu känns det som "vi"!

Igår när han kom hem stog jag på verandan i pyjamasbyxor och slitet linne. så ställer han sig på grusgången och ler. "va fin du är" och så fick jag en jättekyss ;)

Svar på tråden När gjorde din partner dig yr av kärlek sist?