• weddinggirl08

När gjorde din partner dig yr av kärlek sist?

Min sambo är typiskt norrländsk... Inte så väldigt känslosam kan man säga! Romantik är till för enstaka tillfällen... Men han är ju go ändå

Igår flög han på mig och bedyrade sin kärlek till mig o barnen och hur glad han är att vi ska gifta oss! Sånt värmer ända in i själ och hjärta! Man glömmer bort att bekräfta varann ibland. Jag lever i veckor på detta

När och vad gjorde din partner senast för att få ditt hjärta att ta ett skutt?

• Svar på tråden När gjorde din partner dig yr av kärlek sist?
  • weddinggirl08

Är sånt där som får mig att rysa Det händer inte alltför ofta men de känns att det är från hjärtat när det väl kommer.
    Fröken Larsson skrev 2008-05-05 12:33:36 följande:

Varje dag! Min fästman är verkligen duktig på alla de där småsakerna, som att smyga intill när jag står och diskar, nosa mig i nacken och säga att jag är vacker, eller att sitta och stirra fånigt leende på mig i flera minuter och sen säga att han älskar mig och är så lycklig.
  • Humlan66

I helgen då han hjälpte mig med min enorma trädgård ( han på snudd hatar trädsgårsarbete ) dessutom hittade vi en JÄTTEBUMLING till sten i landet som han grävde upp ända till halv 11 på lördagskvällen ,DET kallar jag kärlek

vi bor 60 mil ifrån varann och på söndagen åkte han hem ,öm i hela kroppen men det gjorde inget alls sa han eftersom han vet hur mkt jag älskar honom och det ger han så mkt sa han :-d

• nyfiken87

min man är helt underbar...varje morgon innan han ska till jobbet så komme rhan 5 minnuter innan han ska gå lägger sig tätt intill och bara håller om mig...sen när han ska gå säger han att han inte vill gå men måste och att han kommer sakna mig och att han älskar mig mer än livet och pussar mig om ja är någorlunda vaken..ni förstår ofta e ja inte helt vaken..är vÄLDIGT MORGONTRÖTT ...eller när vi ska sova..kramar han mig massor och pussar på mig och säger att ja är hans Allt...att han inte skulle kunna föreställa sig ett liv utan mig...och massor därimellan=) Jag Älskar honom såååå mycket!=)

• Fröken Larsson

Fy sjutton så fina karlar vi har!!! *suckar lyckligt*

• SweetSun

Varje dag är en gåva med min m2b... han gör allt för mig och varje dag säger eller gör han nåt som får det att rysa i hela kroppen.. men ibland gör han naturligtvis saker som är "mer" än annars ;)

En gång när jag kom hem från jobbet (jobbar natt) så satt det lappar på golvet med pilar, som till slut ledde till köksbordet där det stod rosor, och en lapp där det stod hur mycket han älskade mig :)

Senast igår så satt vi i bilen och han sa att han blev nervös nu tills vi ska berätta för hans familj att vi ska gifta oss (om 2 v ca). Att han blir så rörd bara han tänker på det. Då blev jag rörd!

Han sitter ofta och ler när han tittar på mig och han bara säger "du är så vacker".

Jag har hittat mina drömmars man ;)

• weddinggirl08

Härligt det är att läsa!! Även om jag inte har den sortens karl som sprider kärlek runt sig var dag så är jag ju ganska lycklig eller hur?

Huvudsaken är ju att kärleken finns där!! Underbart att höra alla ha så fina karlar!

• lillaj

Härlig tråd Nu ni; nej skämt åsido så är vi nog alla lyckligt lottade och tur är väl det för annars är det nog en dålig idé att gifta sig eller?!

Det jag älskar oerhört som min blivande gör är när han varje morgon innan han åker till jobbet kommer in i sovrummet och viskar i mitt öra att han älskar mig! Dem gånger han inte är hemma utan på tjänsteresa är det morgonmyset jag saknar mest av allt..

• 20080802

TS: Vill bara bekräfta dig i att de flesta karlar är nog lite halvdåliga just på den här biten. Själv får jag oftast tigga till mig det där lilla extra, men jag vet att han älskar mig ändå. Och som du säger... när det väl kommer så är det extra härligt!!

Det farliga med såna här trådar är ju att det är de som har de mest känslosamma och romantiska karlarna som skriver (oftast) och det ger en lite skev bild. Så tror jag i alla fall...

• SweetSun

skev bild? utav vadå? Alla är ju olika och alla visar sin kärlek på olika vis..

• Skottdagen2008

Jag är nog ganska ensam om min uppfattning, men jag uppskattar nog mer saker som min man gör såsom tar mig ut på middag, diskar för han vet att jag hatar det, tvättar kläderna för jag tycker inte om det heller är mer kärleksförklaring än en massa ord.

Jag måste nog erkänna att inte är en person som "ryser" utan jag känner mig mer älskad, lycklig, lugn och trygg. Sedan kan det ju bero på att jag inte direkt är nykär utan har hängt ihop med samme man i 13 år.

En del av det ni skrev tycker jag är lite "fjolligt" om det hade kommit från en man tycker jag, men så tillhör jag de barska norrländska typerna som mer uppskattar handling är ord

Min man däremot tycker jag är lite väl oromantisk för skulle han få så hade han nog brett på, men är inte så romantisk vilket kanske är synd, men jag har varit sådan hela livet.

Svar på tråden När gjorde din partner dig yr av kärlek sist?