• weddinggirl08

När gjorde din partner dig yr av kärlek sist?

Min sambo är typiskt norrländsk... Inte så väldigt känslosam kan man säga! Romantik är till för enstaka tillfällen... Men han är ju go ändå

Igår flög han på mig och bedyrade sin kärlek till mig o barnen och hur glad han är att vi ska gifta oss! Sånt värmer ända in i själ och hjärta! Man glömmer bort att bekräfta varann ibland. Jag lever i veckor på detta

När och vad gjorde din partner senast för att få ditt hjärta att ta ett skutt?

• Svar på tråden När gjorde din partner dig yr av kärlek sist?
  • Neri05

Varje dag!!!!Min sambo e sååå romantisk o påhittig,så varje dag gör/säger hon nåt så jag blir helt yr i bollen.Vi är konstant nyförälskade att en blick från henne får mig att smälta o bli yr.Det är en underbar känsla :)

• Tooticki

Sen vi gifte oss för 2 veckor sedan har vårt föhållande blivit om möjligt ännu bättre! Min man säger ganska ofta att han tycker att jag är världens ubnderbaraste och vackraste fru. Häromdagen köpte han rättvisemärkta rosor till mig.

• weddinggirl08

Vår kärlek är stabil och mysig men han är ju som sagt lite av en tomte Men då blir topparna ack så otroliga!

• weddinggirl08

STOORT GRATTIS!!!

Tooticki skrev 2008-05-05 11:56:49 följande:
    Sen vi gifte oss för 2 veckor sedan har vårt föhållande blivit om möjligt ännu bättre! Min man säger ganska ofta att han tycker att jag är världens ubnderbaraste och vackraste fru. Häromdagen köpte han rättvisemärkta rosor till mig.
  • Krystal

Imorse...när han trodde att jag fortfarande sov sa viskade han till mig att han älskade mig

• weddinggirl08

OOoh sånt gillar man ju starkt!!

Krystal skrev 2008-05-05 12:18:54 följande:
    Imorse...när han trodde att jag fortfarande sov sa viskade han till mig att han älskade mig
  • Stjärnblomma

Senast igår. Min man kan ibland utåt verka rätt tuff, han är en sån som inte drar sig för att säga ifrån. Men han är också väldigt känslosam och omtänksam och säger nästan varje dag hur mycket han älskar mig och varför. Vi har också blivit som nykära sedan vi gifte oss för en månad sen. Jag trodde nog att det där med giftermål skulle betyda mest för mig, men nu säger han ofta hur lycklig han är över att jag är hans fru och så tar han min hand och tittar på ringarna.

Mysig tråd!

• Tooticki
    weddinggirl08 skrev 2008-05-05 11:59:24 följande:
    STOORT GRATTIS!!!
    Tack!
  • weddinggirl08

Ah... Pirr!!

Stjärnblomma skrev 2008-05-05 12:29:10 följande:
    Senast igår. Min man kan ibland utåt verka rätt tuff, han är en sån som inte drar sig för att säga ifrån. Men han är också väldigt känslosam och omtänksam och säger nästan varje dag hur mycket han älskar mig och varför. Vi har också blivit som nykära sedan vi gifte oss för en månad sen. Jag trodde nog att det där med giftermål skulle betyda mest för mig, men nu säger han ofta hur lycklig han är över att jag är hans fru och så tar han min hand och tittar på ringarna.Mysig tråd!
  • Fröken Larsson

Varje dag! Min fästman är verkligen duktig på alla de där småsakerna, som att smyga intill när jag står och diskar, nosa mig i nacken och säga att jag är vacker, eller att sitta och stirra fånigt leende på mig i flera minuter och sen säga att han älskar mig och är så lycklig.

Svar på tråden När gjorde din partner dig yr av kärlek sist?