• MissieA

SÅÅ trött på en del medlemmar här på BT!!

.. alltså är inte meningen med BT att i ska vara glada för varandras skull och hjälpa varandra?? Varför är en del här inne så nedlåtande och elaka mot varandra, herregud alla är vi olika och det är bara att acceptera!!!

Om någon frågar hur dem ska skriva att bröllopsfesten är barnfri så hjälp denna person med detta istället för att vara elak och komma med dumma kommentarer om varför dem borde bjuda med barn. Om någon frågar var det finns att köpa pappersdukar så hjälp denna person med denns fråga istället för att komma med kommentarer som " ussh hur kan ni ha pappersdukar på ett bröllop".. Hoppas att ni förstår mig rätt.

Jag är så för diskussioner men snälla alla TS är inte för diskussioner utan bara för enkla och snälla svar så om ni vill diskutera något starta en egen tråd var ni kan vara elaka!!

BRUDAR/BRUDGUMMAR!!! Kan inte vi försöka vara SNÄLLA mot varandra och RESPEKTERA varandras VAL även om vi är OLIKA och tycker om OLIKA saker???

• Svar på tråden SÅÅ trött på en del medlemmar här på BT!!
  • patti87

du har egentligen rätt.

• Jojjo82

Håller med till fullo! Var ett tag nästan beredd på att ta bort min användare här av just denna anledning. Dock behöver jag min lagliga dos av bröllop då det är ett helt år kvar till mitt, så jag valde att behålla min sida på BT, men att försöka strunta i att kommunicera med de jävligaste brudarna...

• Diamonds are a girls best friend

Bästa inlägget jag läst ikväll!

• Vidalila

Ja det är för jävligt att folk tror att de ens har rätt att kommentera okända människors bröllop med syrliga kommentarer man inte ens bett om. jJg hade ett uppehåll i nästan tre månader efter att ha blivit kallad en "hårt hållen hund med piska på ryggen i kyrkgången" av en präst som av någon outgrundlig anledning tyckte sig ha rätt att kritisera att jag ska bli överlämnad av min pappa. Jag anmälde henne och slutade hänga här, sen har jag inte sett henne här heller sen dess.
    Folk har mage att hitta på mycket bakom anonymiten bakom internet...

• jeslin

Ibland tror man ju att man har hamnat på FL

• Vidalila

Bridezillas med nerverna utanpå kan man ju litegrann förstå, men familjer??

• jeslin
    Vidalila skrev 2008-04-29 20:40:36 följande:
    Är det så där??
    Oj oj där är det rejält illa
  • Diamonds are a girls best friend

Blir chockad när jag läser vad du berättar, ska den människan jobba som präst...hm..präster ska väl kunna det här med bemötande, tur att hon inte är kvar här. Tråkigt hur en del kan ta bort allt det roliga med en enda kommentar.

Vidalila skrev 2008-04-29 20:36:14 följande:
    Ja det är för jävligt att folk tror att de ens har rätt att kommentera okända människors bröllop med syrliga kommentarer man inte ens bett om. jJg hade ett uppehåll i nästan tre månader efter att ha blivit kallad en "hårt hållen hund med piska på ryggen i kyrkgången" av en präst som av någon outgrundlig anledning tyckte sig ha rätt att kritisera att jag ska bli överlämnad av min pappa. Jag anmälde henne och slutade hänga här, sen har jag inte sett henne här heller sen dess. Folk har mage att hitta på mycket bakom anonymiten bakom internet...
Svar på tråden SÅÅ trött på en del medlemmar här på BT!!