hur träffades ni?
hur träffades du och din blivande man? och hur länge har ni varit ett par? :)
visst är kärleken underbar! att vara kär och älska någon och bli älskad av någon är nog det finaste som finns :)
hur träffades du och din blivande man? och hur länge har ni varit ett par? :)
visst är kärleken underbar! att vara kär och älska någon och bli älskad av någon är nog det finaste som finns :)
Mycket lång historia
Vi träffades via spraydate.
Skrev långa långa mail till varandra varje dag. efter ca 1 vecka tyckte han att vi skulle träffas och föreslog att vi skulle träffas kl 23.55 31/12 2005 utanför mitt jobb (som låg på samma gata som han bodde på ). Vi kollade på fyrverkeriet och gick längs standpromenaden och pratade till 5 på morgonen. Det sa klick direkt.
Dagen därpå träffades vi igen, och nästa dag, och nästa dag...
Vi båda ingick i ett partygäng som brukade träffas på hemmafester hos varandra ganska mycket, vi har alltid haft mycket att prata om, främst musik.. så vi tydde oss en del till varandra dock inte så mycket eftersom jag hade pojkvän länge då (3 år sammanlagt där) så vi var 16 när vi träffade varann första gången jag och min m2b men 19 när vi blev tillsammans, faktiskt en dag före min 19årsdag ;)
vi hade varandra på msn och satt i princip hela nätterna och pratad emusik.. sen fyllde en i min klass år så vi skulle på krogen och niklas (min m2b) slutade sin praktik samma kväll så jag bad honom hänga med och fira, innan had evi inte umgåtts annat än i partygänget, men nu skulle vi alltså det..
så när han ringde upp mig för att bekräfta när vi skulle mötas.. så pirrade det i mig och jag blev helt förvånad själv.. men det lsutade med att vi kysstes den kvällen, ganska så mycket också.. och vi gick dessutom vilse INNE på krogen :O, vi hamnad ei en källare (nej det är inte som det låter:P) till slut hittade vi e nnödutgång och vi kom ut från försäkringskassan :S vi gick alltså in på krogen, gick vilse och kom ut på försäkringskassan.. ärligt talat.. hur lcykas man???
men nuuu efter många om och men (mitt svartsjuka ex bl a) så är vi stadigt ihop sen tre år och förlovade sen 2006 och wow.. vi ska gifta oss!
Jag träffade min älskling på midsommarafton -96.Jag hade en pojkvän sedan en månad tillbaka som inte ville vara tillsammans med mig den dagen så jag tog det lungt hos min mamma i husvagnen!I Småbåtshamnen en bit bort kom det någon in springande i min famn,jättepackad och sa "Jag fryser". Vi pratade hela natten och dagen efter ringde jag ,dumpade min dåvarnnde pojkvän och sen var jag fast
I sommar har vi varit ett par i 12 år
Har två fina söner och livet leker
Vi träffades som 14-åringar i skolan för 12 år sedan...
Jag hånglade upp min projektledare (och numera blivande man) på en firmafest efter att ha varit smygkär i honom ett tag på jobbet.
Vi träffades på Snerkes nation i Uppsala klockan 01:50 i garderoben
Vi träffades på SrayDate. Vi har varit ihop i 7 år den 26/5. (var tvungen att kolla i förlovningsringen. Kommer ALDRIG ihåg datumet. Blandar jämt ihop med den 25:e, hihi)
Han var min fadder när jag började högskolan, så efter ett par veckr av span och så kysstes vi en kväll och sedan dess har vi inte skiljts åt på snart fyra år.
Hade en gemensam kompis som under en fest (som jag inte var med på) gav min blivande man mitt nr och tyckte han skulle ringa... vilket han gorde kl 4 en torsdagnatt/fredagmorgon... jag var onykter kvällen efter och hämnades, därefter följde en massa telefonkontakt i nyktert tillstånd sedan dejt... resten är historia...
Vi gick i paralellklass i gymnasiet. Men först på höstterminen i 3:an i simmade ihop hela hösten. Båda hade förhållande, han var förlovad. Sakta men säkert så började vi får känslor för varandra.... Å premiärkyssen var i bubbelpoolen....bland allt folk. Men vi hade bara ögon för varandra. Firar 9 år i år. Gifter oss gör vi nästa år... Har två underbara döttrar på 3,5 resp 1 år.