• patti87

hur träffades ni?

hur träffades du och din blivande man? och hur länge har ni varit ett par? :)

visst är kärleken underbar! att vara kär och älska någon och bli älskad av någon är nog det finaste som finns :)

• Svar på tråden hur träffades ni?
  • jenba

ojojoj våran träff är en låååååång historia som jag ingen orkar höra på så jag förkortar ned den lite.

vi hade en gemensam kompis som vi träffades genom, men sen efter många om och men så blev vi tillsammans kanske två år efter.

• Tant M

Vi träffades på jobbet. Jag jobbar på ett stödboende och han i en vikariepool så det händer att vi jobbar ihop. Redan från början kändes det att vi trivdes ihop och hade lätt för att prata med varann. Han hade precis skilt sig och en dag tog han mod till sig och bjöd hem mig Vi träffades sen ett par gånger innan han samlade ännu mer mod och äntligen vågade ge mig en puss *s*. Det är två år sen nu, vi har varit förlovade i ett år och gifter oss 080808.

• Äntligen är det min tur

Vi träffades på krogen sista april i Uppsala!!!
    Nope, INTE nyktra...

Jag hade verkligen bestämt att iiiinte gå ut den dagen. Va ju sååå trött på krogen, killar mm!!! Men efter tjat o tjat från mina kompisar så hängde jag med. Sen stog han bara där.
    Se så det kan gå

• Jessyt

vi jobbade ihop en sommar,sen blev min bästa kompis tillsammans med hans bästa kompis och vi började umgås allihoppa. under ca 1 år gick vi både o va små intresserade av varandra men sen sommaren 05,em kväll på krogen smäll det till och vi blev ett par. Jag skulle flytta till england då,hade sagt upp lägenhet,fixat jobb där och så, åkte iväg iaf(ca 1 månad efter att v hade blivit ett par) men va hemma en vecka senare :) vi flyttade ihop då eftersom jag inte hade någonstans att ta vägen

• T hjärtar M

Vi börja chatta på amore (passagen) i början av mars 2002,träffades irl 29 mars 2002 efter 2 veckors chattande. Vi hade inte sett bild på varann eller pratat i telefon innan vi träffades. Blev tillsammans dag så vi är inne på 7:e året ihop

• Fru Handal

Vi träffades på nätet, men kom snabbt fram till att vi hade gemensamma vänner trotts att vi bodde i olika städer.
    Kärlek vid första ögonkastet, flyttade ihop efter 2 mån, gravid efter 6 mån, gifter oss till sommaren och firar 2 år!

Livet är underbart!!!!!

• Krystal

Vi träffades på Aftonbladets chattsida en dag i januari 2003. Han la ut en allmän fråga om en film han hade sett, och jag dissade den Men vi började prata. Efter någon vecka började vi träffas regelbundet kl 23 i det chattrummet varje dag. Vi maila och skrev vanliga brev till varandra, men INTE talades vid på telefon. Efter tre månader så sågs vi irl i Göteborg (han åkte dit ifrån Stockholm och jag bor nio mil norr om Gbg)
    Så vi möttes där på perongen, och sedan dess är vi ett par.
    Vi förlovade oss lite mer än ett år efter det och planerar att gifta oss sommaren 2009.

Nu mars hade vi 5 år jubileum och det firade med en mini-kryssning till Kiel.

• 2aug08

Jag och min sambo träffades på krogen (jag var nykter) 14 feb 2005. Han kände igen mig från ett ställe (jag kunde inte minnas att jag någonsin sett honom) sen tog han mitt nummer. på den vägen är det. Vi har förmodligen träffat varandra innan då min familj är bekanta med hans familj. Men är inget vi kommer ihåg.

• halo08

I ett ridhus, där vi satt och huttrade när våra resp. döttrar red. Sen gick vi vilse i skogen när tjejerna var ute och red. Klubben var på precis på väg att rida ut och leta efter oss när vi kom tillbaka. Orignellt? Därefter började telefonkontakt och dejt..

Svar på tråden hur träffades ni?