• patti87

hur träffades ni?

hur träffades du och din blivande man? och hur länge har ni varit ett par? :)

visst är kärleken underbar! att vara kär och älska någon och bli älskad av någon är nog det finaste som finns :)

• Svar på tråden hur träffades ni?
  • Brud28

Vi träffades på krogen, oromantiskt men va ska man göra =)
    De är 4,5 årsen, i sommar blir vi man och hustru!

• ToraNordström

Träffades 1995 på Vattenfestivalen i Sthlm, 13 och 16 år gamla.
    Varit tillsammans i 13 år nu, äntligen bröllopstajm!!

• lillaj

Vi träffades 2002 första dagen på mitt första jobb efter studierna. Min blivande vikarierade då där på företaget

• Rosenpetunia

Vi träffades på en restaurang i Gamla Stan. Jag var här på semester (bodde inte i Sverige då) och han var där med sina kompisar. Gruppen Double Action spelade i källarvåningen och där stod vi båda o lyssnade. Jag tappade mitt armband och vips så var prinsen där och hjälpte till med att sätta på armbandet igen... *love at first sight*
    På den vägen är det, nu har vi vandrat tillsammans i 20 år!

JA, kärleken är verkligen underbar!!!

• Kanada Hjarta Sverige

vi traffades pa ett hostel i Australien.
    Det var en ren slump att jag hamnade pa just detta hostel, da jag var inbokade pa ett annat men missade min shuttle buss dit. Istallet hittade jag detta hostel och ca 30 min efter jag kommit in pa "mitt" rum sa stiger det in en snygg surfar kille fran Kanada och kastar sin vaska pa sangen bredvid och bjuder upp... till en basket match... manga skratt och underbara upplevelser senare gifter vi oss nu 8 ar efter vi forst traffades!

• JJES

Jag träffade min sambo via nätet. Vi pratade med varandra på vänskaplig basis o det hela höll påatt rinna ut i sanden när jag skilde mig. Sambon som då bara var vän fortsatte att skriva o stöttade och på den vägen fortsatte det. Det är 6 år sedan i augusti.

• Hajime

jag träffade min m2b på ett nyårsläger för snart 3½år sen (04-05) när jag fortfarande va tillsammans med mitt ex. men vi började prata i telefon och skriva lite till varandra.
    ungefär 3månader senare gjorde vi slut och jag började prata ännu mer och efter ett tag så insåg vi att vi va kära... på den vägen är det.
    blev tillsammans 24/4-05
    förlovade 15/4-06
    bröllop 2/8-08

• HurraViSkaGiftaOss

Vi träffades på jobbet. och efter en massa flörtande smällde
    det tillslut på en firmafest. Sen dess har det varit vi

• grabbarna

officiellt träffades vi via gemensamma bekanta

men ok jooo min kompis var tillsammans med hans kompis och jag var dööökäääär så dom gjorde sitt bästa för att tussa ihop oss länge,länge så visst var det via gemensamma bekanta men sanningen är att han den kvällen hade druckit alldeles för mycket och jag hjälpte honom dels att nyktra till och dels att komma hem ordentligt. det var sista april för 17 år sedan och vi var 18 år...

sedan vågade vi nästa inte prata med varandra när vi träffades i skolan för vi var så superblyga bägge två men i telefon satt vi 1-2 tim om kvällarna hade inte jag vågat ta chansen/risken hade det nog aldrig blivit vi men jag klev ut ur min blyghet länge nog för att hala in honom

• pojomo

var på samma fest för 12 år sen. efter tredje träffen så blev vi ett par.

Svar på tråden hur träffades ni?