Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-29 12:19:15 följande:
Micaåh så glad jag blir för din skull... din vän måste ha tänkt om! Det kanske var därför hon inte verkade lyssna på ditt erbjudande om att ha barnvakt på festen för hon var så inställd på att inte behöva ta barnen med sig, utan ville fixa det på annat sätt.jag hade inte heller orkat ha alla barnen med mig på ett bröllop där jag skulle fotografera (inte annars heller för på ett bröllop med fest vill man ju umgås med vuxna och själv kunna slappna av, dricka och äta och njuta) Superskönt för er... Ta det nu lugnt och njut till lördag Den andra väninnan tycker jag du ska skita i ärligt talat!Fy så dålig stil Råkade ut för samma idag... en väninna som redan bokat hotell här och allt och skulle åka uppifrån landet, fick reda på att hon INTE får semester för mitt bröllop. Hon är så besviken och arg, men vad f..n gör man?
Tack så mkt!
Ja, jag förstår henne att hon inte ville ta med dem. Hon vet inte om hon kommer kunna komma på festen eller inte men fota oss gör hon iaf. Jag hoppas på att hon kan komma o fira med oss sen också!
Även om man har barnvakt så är man ju mamma o vill hålla koll själv också, o det skulle störa henne naturligtvis.
Ja, vet inte vad jag ska säga om den andra, Jag förstår bara inte..
Nej vad tråkigt! Det är bra orättvist när de inte får ta ledigt från jobbet för ett BRÖLLOP! Och sjukanmäla sig efter man sagt att man ska på bröllop kanske är lite genomskinligt.
Ja, vad gör man.. =/