• Mica o Krille

Helt otroligt... Så ledsen!

Jag vet inte vad vi ska göra, igår fick jag höra att min väninna som skulle fota oss på vårt bröllop nu på lördag inte ens kan komma till bröllopet. Hon har ingen barnvakt. Självklart sa jag att hon får ta med sig barnen (många andra som har det) men det ville hon inte.. Eller ja, hon svara inte ens på den frågan.
    Så nu står vi här, gifter oss nu på LÖRDAG, och har ingen fotograf. Avbokade vår förra för att hon kunde hjälpa oss istället, gratis.
    Sen så några timmar efter får jag också meddelandet att min bästa vän inte kan komma heller, för hon måste jobba...

Känner mig så ledsen..

Vad ska man göra nu? Hur 17 får man tag på en fotograf på mindre än en vecka?!???!

• Svar på tråden Helt otroligt... Så ledsen!
  • Godisråttan

Mica o Krille skrev 2008-04-28 15:04:21 följande:

Jag fråga om hon inte kunde sjukanmäla sig, sådär lite på skoj, och hon sa att det kunde hon absolut inte vara sista dagen på detta jobb. Man känner sig väldigt viktig iaf... Not. Ska kika inboxen.
    Hon är nog inte din bästa vän om hon inte kommer på bröllopet va?Fy vad ledsen jag hade blivit...
  • Mica o Krille
    Godisråttan skrev 2008-04-28 15:16:25 följande:
    Mica o Krille skrev 2008-04-28 15:04:21 följande:
    Hon är nog inte din bästa vän om hon inte kommer på bröllopet va?Fy vad ledsen jag hade blivit...
    ....
  • bofinkarna

Hur går det? Får du tag på någon?

• Mica o Krille

Njaaa.. Inte ännu. Ingen har sagt nåt direkt pris ännu. Det svåra är att vi har max 1500:- att lägga ut. Hade inte räknat med detta... Jag brukar vara lugn av mig men nu börjar jag bli smått stressad!

• bofinkarna

Äsch :) Bröllop är alltid roligt :)

• Godisråttan

Mica o Krille skrev 2008-04-28 15:25:47 följande:

Njaaa.. Inte ännu. Ingen har sagt nåt direkt pris ännu. Det svåra är att vi har max 1500:- att lägga ut. Hade inte räknat med detta... Jag brukar vara lugn av mig men nu börjar jag bli smått stressad!
    Maila alla fotografer du hittar och skriv vad du är villig att betala och att det är på lördag.
  • Mica o Krille
    Godisråttan skrev 2008-04-28 15:31:09 följande:
    Mica o Krille skrev 2008-04-28 15:25:47 följande:
    Maila alla fotografer du hittar och skriv vad du är villig att betala och att det är på lördag.
    Det ska jag göra!

Bofinkarna,
  • bofinkarna

Mica & Krille.. Kan skicka över lite av mina bilder när jag kommer hem ikväll. Har inte "fotat" bröllop utan bara som vanlig gäst men har lite iaf. Har dock ny kamera, digital systemkamera, och har tyvärr inte vart på bröllop sen den köptes.. Men har mycke ideer om hur jag vill ha mian bröllopskort iaf :D

Ge mig bara din mail :)

• blommisen

vad trist hoppas verkligen det ordnar sig..

men alltså hur kan man vara " tvungen " att jobba om man redan tackat ja till bröllop, det är ju faktiskt bara för din vän att säga nej, jag hade blivit arg och ledsen på samma gång

Lycka till

Svar på tråden Helt otroligt... Så ledsen!