lycklig78 skrev 2008-04-16 19:52:39 följande:
Tack för alla underbara tips och stöttningar. Jag tänker dock inte tänka tanken på missfall. Men skulle det gå galet så vill jag att mina närmsta ska veta varför vi är ledsna. Det är ju då man behöver stöd. Så det där med att vänta till efter bröllopet ser jag ingen anledning till. Alla kommer ändå undra varför partyprissen inte drickerSå tips om att vänta var inte det jag frågade efter...När bröllopet stundar så är jag i 12:e veckan så jag tycker det är helt ok att berätta för alla då. Familj och de närmsta vet redan Svårt att hålla tyst när vi försökt i 3 år..Denna var riktigt bra fru Bruhn skrev 2008-04-15 20:36:28 följande:
Varmt grattis!
Så underbart härligt för er att ni väntar ert barn! Och vilken fantastiskt bra dag att dela denna glädje med alla era närmaste vänner - som kommer att bli rörda till glädjetårar för er skull!
Jag tycker du resonerar klokt. Ni väntar ert barn, inte missfall (även om det förvisso finns en risk för sådant men det går ju tyvärr inte att undvika). Oroa dig inte utan njut av det mirakel det är att vara gravid!