• lycklig78

Jag är gravid efter 3 års försök!!!!!!

Jag och min blivande har försökt att bli gravida (ja, iaf att få mig gravid) i 3 år!!!

Läkaren tyckte inte att vi skulle börja med hormonbehandlingen inför IVF förän efter bröllopet. Vi släppte tanken, för att ta nya tag till hösten.

Idag fick jag ett plustecken!!! 6 veckor kvar till bröllopet!

Jag är så lycklig!

Är det någon som vet något bra man kunde skriva, som telegram eller liknande så gästerna kan få reda på, på festen. Ex från barnmorskan eller något?

• Svar på tråden Jag är gravid efter 3 års försök!!!!!!
  • Nikajo

Gud så roligt! Tårögd här ju! Fniss! Bra ide med telegram från barnmorskan! Kör på det!!!

• weinlove

Grattis och lycka till. Roligt med sånna avslöjanden på bröllopsdagen. Hade jag vart du hade jag skrivit som ovannämnda dikt:

"Kära brudpar, jag är ledsen att jag inte är på plats idag men vill ge er många lyckönskningar på er stora dag... (blablabla vanligt gratulerande). Tyvärr måste jag meddela att min bröllopspresent kommer att anlända lite sent, nämligen om X månader och X veckor."

Och så inget mer. Bara undertecknat. Herr stork eller nåt. Blir roligt med lite avslöjanden men ändå lite gissning.

• Nibla

Grattis! 3 år!! Jag som tyckte 7 månader var en eeeeevighet....

• Anki1979

Jätte stort Grattis till er :)

• Fenixx

GRATTIS!! vilken lycka!

ja ett telegram från storken vore ju en kanonrolig idé.

• fitforfight

Har ingen bra telegram ,men vill gärna gratulera ändå !!

GRATTIS!!!!!

• MsSandra

Ville bara gratulera!!!
    Lycka till!
    kram

• 2augusti2008

Tårögd, pyttsan. Här fullkomligt forsar tårarna!!!!!!!
    Har två små troll med bara 11 månader emellan (ni läste rätt). Jag vet vilken underbar tid som väntar dig. Stort grattis!!
    /en som vill ha fler.......

Svar på tråden Jag är gravid efter 3 års försök!!!!!!