• lycklig78

Jag är gravid efter 3 års försök!!!!!!

Jag och min blivande har försökt att bli gravida (ja, iaf att få mig gravid) i 3 år!!!

Läkaren tyckte inte att vi skulle börja med hormonbehandlingen inför IVF förän efter bröllopet. Vi släppte tanken, för att ta nya tag till hösten.

Idag fick jag ett plustecken!!! 6 veckor kvar till bröllopet!

Jag är så lycklig!

Är det någon som vet något bra man kunde skriva, som telegram eller liknande så gästerna kan få reda på, på festen. Ex från barnmorskan eller något?

• Svar på tråden Jag är gravid efter 3 års försök!!!!!!
  • gottelina

Lycklig78: Han kommer ju att komma på besök. Skriv något om att vi ses om si eller så många veckor. Ingen skumpa för bruden...

Jättemycket grattis från en som är ett steg efter

• lycklig78
    misstrixie skrev 2008-04-14 21:38:28 följande:
    Nu satte fantasin igång här... vad sägs om något i stil med"Kära brudpar, jag är ledsen att jag inte är på plats idag men vill ge er många lyckönskningar på er stora dag... (blablabla vanligt gratulerande). Tyvärr måste jag meddela att min bröllopspresent kommer att anlända lite sent, nämligen om X månader och X veckor."Och så kanske någon mer ledtråd så att folk börjar ana vad det är för slags "present".. och så klart, undertecknat "Herr Stork"!
    Hihihi!!! Smart.
    Det kunde vara något.

Jag kom på att vi även kan ta med:
    "Jag hoppas era barn blir ludna - från oss som inte blev bjudna!

Avslöjar inget, men den är lite halvkul ändå. Kan tänka mig att farmor börjar fundera på vem som är sur...
  • lycklig78
    gottelina skrev 2008-04-14 21:40:50 följande:
    Lycklig78: Han kommer ju att komma på besök. Skriv något om att vi ses om si eller så många veckor. Ingen skumpa för bruden...Jättemycket grattis från en som är ett steg efter
    Visst ja, jag tänkte alldeles fel. Hjärnen funkar inte som den ska idag...
  • Aleta

Grattis! Vad härligt!

Vad sägs om:
    Telegram:
    Grattis på er stora dag!
    Jag är så ledsen att jag fick förhinder och ej kunde vara med och fira personligen, men jag hoppas att ni har förståelse för att i mitt yrke så har man nästan inga lediga dagar.
    Er bröllopsgåva är tyvärr inte färdig för leverans, men jag kommer att personligen överlämna den runt den (beräknat datum).
    Stor kram och lycka till!
    Storken

• lycklig78
    Aleta skrev 2008-04-14 21:48:58 följande:
    Grattis! Vad härligt!Vad sägs om:Telegram:Grattis på er stora dag!Jag är så ledsen att jag fick förhinder och ej kunde vara med och fira personligen, men jag hoppas att ni har förståelse för att i mitt yrke så har man nästan inga lediga dagar.Er bröllopsgåva är tyvärr inte färdig för leverans, men jag kommer att personligen överlämna den runt den (beräknat datum).Stor kram och lycka till!Storken
    JAAA! Gud va bra
  • misstrixie
    Aleta skrev 2008-04-14 21:48:58 följande:
    Grattis! Vad härligt!Vad sägs om:Telegram:Grattis på er stora dag!Jag är så ledsen att jag fick förhinder och ej kunde vara med och fira personligen, men jag hoppas att ni har förståelse för att i mitt yrke så har man nästan inga lediga dagar.Er bröllopsgåva är tyvärr inte färdig för leverans, men jag kommer att personligen överlämna den runt den (beräknat datum).Stor kram och lycka till!Storken
    Hihi, vilket bra telegram! Önskar att jag också hade en liten i magen så jag kunde få överraska alla!
  • Aleta

Hihi! misstrixie, vi skrev nästan samma!

• FruRålin080808

GRATTIS!!! Så härligt! Lycka till!=)

Svar på tråden Jag är gravid efter 3 års försök!!!!!!