• lycklig78

Jag är gravid efter 3 års försök!!!!!!

Jag och min blivande har försökt att bli gravida (ja, iaf att få mig gravid) i 3 år!!!

Läkaren tyckte inte att vi skulle börja med hormonbehandlingen inför IVF förän efter bröllopet. Vi släppte tanken, för att ta nya tag till hösten.

Idag fick jag ett plustecken!!! 6 veckor kvar till bröllopet!

Jag är så lycklig!

Är det någon som vet något bra man kunde skriva, som telegram eller liknande så gästerna kan få reda på, på festen. Ex från barnmorskan eller något?

• Svar på tråden Jag är gravid efter 3 års försök!!!!!!
  • Skonie

Åh, grattis grattis grattis grattis!

• Humlanhubbe

Men gud så kul!!Grattisgrattis och stort lycka till!!

• misstrixie

Åhh, blir så glad för din skull. Vilken underbar bröllopspresent, stort grattis, värme och lyckönskningar!

• misstrixie
    lycklig78 skrev 2008-04-14 21:30:10 följande:
    Är det någon som vet något bra man kunde skriva, som telegram eller liknande så gästerna kan få reda på, på festen. Ex från barnmorskan eller något?
    Har inget genomtänkt förslag just nu men ett telegram från storken kanske?
  • stinakina

Grattis!! verkligen...har en liten ettåring som vi kallar mirakel...för det är han, sannerligen! (jag har en dotter på 19 sen tidigare och M2B en dotter på 16 )

• lycklig78
    misstrixie skrev 2008-04-14 21:33:30 följande:
    Har inget genomtänkt förslag just nu men ett telegram från storken kanske?
    Jaaa
    Kanske något om att han slapp att besöka oss
  • Champis_Sanna

stort grattis! vad jättekul :-d

• misstrixie
    lycklig78 skrev 2008-04-14 21:34:20 följande:
    Jaaa Kanske något om att han slapp att besöka oss
    Nu satte fantasin igång här... vad sägs om något i stil med

"Kära brudpar, jag är ledsen att jag inte är på plats idag men vill ge er många lyckönskningar på er stora dag... (blablabla vanligt gratulerande). Tyvärr måste jag meddela att min bröllopspresent kommer att anlända lite sent, nämligen om X månader och X veckor."

Och så kanske någon mer ledtråd så att folk börjar ana vad det är för slags "present".. och så klart, undertecknat "Herr Stork"!
Svar på tråden Jag är gravid efter 3 års försök!!!!!!