varning för bluff!!!
Jag har tyvärr haft skitkass erfarenhet av www.brandos.se
Efter 2 veckor har jag inte fått några skor trots att jag betalt och svar på mina 4mail och 3telefonsvarar meddelande har jag inte fått heller!!! Polisanmälan nästa!
Jag tänkte att detta kunde vara ett bra ställe att varna för företag på nätet som inte håller vad dem lovar osv så att inte fler blir lika besvikna som jag!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-06 16:42
Pga att Brandos kontaktat forumet här och 'visat sin syn' på det vill jag uppdatera mitt första inlägg..
Jag kontaktade Brandos redan 5april och dem kontaktade mig först 21april efter att jag skickat 4email, lämnat 3 telefonmeddelanden och ringt flera dagar i rad och flera gånger per dag.
När jag tillslut blev trött på det hela kontaktade jag kommunens jurist och fick adresser och blanketter till ARN och skickade in papper. Jag postade detta runt 15april. Veckan därpå svarar Brandos på mitt första mail och menar att det blivit fel i leverans och att dem beklagar osv. Och jag får häva köpet om jag vill. Jag svarade att jag avvaktar ARNs råd och då fick jag ett mail där mitt köp blivit hävt och jag skulle få tillbaka mina pengar.
Det fick jag, hela summan och 'case closed' som man säger.
Men jag står kvar på min kritik, så här ska det inte gå till! Brandos skulle kontaktat mig på något sätt och man tycker dem borde sitta i närheten av telefonen någon gång på 2veckor.
Hoppas dem står vid sitt ord att dem sett över rutinerna nu.
//Jenny