• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pumpkin
    KKC: Ha is i magen!

Åååh, jag är SÅ mätt nu. Det var texmexbuffé här på jobbrestaurangen idag, så självklart åt man lite mer än nödvändigt. Och ute var det som en kokande gryta, trots moln på himlen, och inte en vindpust i sikte!
  • EldHav

Anja; Vi har inte råd att bjuda folk på alkohol... De får ju en buffé matmässigt, så jag tycker det räcker! Vi betalar ju dessutom en del för resa till Island osv. Folk får komma om de vill, men blir de sura för att behöva handla egen sprit, kan de gå hem igen Man ska va glad för det som bjuds på!! Baske mig!

KKC: Jag hade väntat på ringen. Man kan ju ha vilken ring som helst på bröllopet, om den nu mot all förmodan inte kommer i tid, och bara byta när den kommit. Vad skulle alternativet vara? Man kan ju inte köpa två vigselringar?!

• Anja 19 juli 2008

Eldhav

jag är HELT på din sida där... men det är INTE min sambo. Han är en av dem som resonerar som så att om vi inte kan bjuda på ALLT så skiter vi i bröllopsfesten...

Vi har haft långa långa diskussioner (bråk) om detta, tyvärr.

• Englali

Hej tjejer!

Nu känner jag mig liiite kryare, med hjälp av ipren och envist humör
    Är klar med dagens baluppsättning också, gick fint. Ganska lik en av dom jag gjorde förr förra helgen, men fin blev den och make upen blev mooa!! Riktigt, riktigt fin... kände hur jag liksom inte kunde sluta sminka henne när jag stod där o petade o pysslade, det är SÅ roligt och stimulerande att få vara så kreativ o bara släppa loss!

Anja: Skönt du har den inställningen iaf, att det löser sig!

Här händer det inte så mkt på bröllopsfronten dock, ska maila över till Panduro hur mkt material som saknas för oss så skulle en tjej dr ringa runt till alla åf. och se vad hon kunde skrapa ihop. Känns schysst tycker jag!
    Annars förbereder jag mig för fest, tror det är dags för första ölen snart

• Anja 19 juli 2008

Englali

låter UNDERBART... Festa lite för mig oxå

Skönt att du känner dig friskare. Jag skulle kommentera det innan idag, vilken otur det är att vakna o känna sig kass när man har en sån rolig helg framför sig, men ajg glömde helt bort det...

Så ha nu superskoj hela helgen o njut av vänner, fint väder, A och lite öl och goda drinkar... (drick nån åt mig oxå)

Supersjysst av hon på panduro tycker jag!

• Englali

Anja du är bara för härlig!!

A är inte med ikväll, eller med och med... haha, han spelar såklart på utestället vi ska till. Men i morgon kväll är han ledig och ska med. Just nu ligger han å sover min godning, helt slut!

Ska dricka lite drinkar åt dig också
    Nu blir det pizza snart, här hinner ingen laga mat... hallå är det fest så är det

Ska ni andra hitta på i helgen? Anja, jobb eller?
    Har du o Daniel hunnit diskutera budgeten ngt mer, är han helt omöjlig att övertala till betalbar tror du??

• 20080614

Englali: Du tog inte kort på baltjejen? Vore kul att se

Åh, jag är helt slut, idag också. Blir så himla trött varje dag. Är kanske värmen.. Nu vill jag bara att det ska bli imorgon så jag får veta om det är möhippa på gång eller om jag bara inbillat mig det och vad mickes överraskning är i sånt fall!

Funderar på om jag ska ägna kvällen åt att vaxa benen.. brukar ta ett bra tag men sen slipper man ju å andra sidan bry sig om benhåren på ett tag!

• Anja 19 juli 2008

Englali

betalbar är något som inte existerar i DAniels värld. Han skippar hellre hela festen. Han TOTALVÄGRAR just betalbar. Så nä, jag tänker inte nämna det för honom fler ggr. Vi har verkligen diskuterat den saken klar

Klart du ska äta pizza

Här är det jobb, japp... 8-21 imorgon och 11-22 på söndag... Här vare livat, haha...

Nädå, det är heeeeelt ok. Ska ju bli superväder så här blir det utflykter hela helgen. Stranden hela dagen imorgon bland annat, hehe... Härligt jobb om man säger så

• Pumpkin

Måste kolla med er, hur skulle ni tolka den här texten:

Färdigt hårförlängnings kit med 8 tränsdelar och 18clips.

Är det bara jag som tolkar det som att man får 8 tränsdelar med hår och sen 18 clips med hår?

• Fröken Planera

Ingen aning, Pumpkin.. Vad är tränsdelar, och vad är clips???

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.