• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

Perfekt Nienna

När vad det ni skulle ner t skåne egentligen?

• Nienna

Vi kommer ner den 11:e på kvällen och åker hem den 21:a på förmiddagen (midsommardagen).

• KKC

hej tjejer!

hur har ni det? vad händer?
    jobbigt med budget anja! vad yr ni in för personal? vi ska kolla med några skoltjejer om de vill ställa upp, blir billigare så...
    Ser ut som om vi kommer lyckas bra med våran budget iaf...

jag har ett liiitet problem... har hittat en ring som jag vill ha som kostar 6000kr, helt ok. problemet är bara att den inte finns i min storlek... de har beställt in den i min storlek till i början av juli men hon kan inte garantera att de hinner få den. är en utlänsk leverantör och man vet ju inte med förseningar osv... så vad tror ni ska jag ge upp tanken eller ska jag ha is i magen och hoppas att den kommer tills dess???
    gaah vad jobbigt!

idag går jag hem vi 13! bestämde mig för att gå tidigare idag å det är det värt! har varit såå mkt stul på jobbet sen jag fick tillsägelsen om surfningen att jag är helt matt men nästa vecka har jag semester å det känns ännu skönare!
    vi åker upp till stugan imorn och vick veta att förra helgen var det fortfarande SNÖ där, hur kul känns det när man vet att det är hel gött väder i sthlm nä med det ska bli jätte mysigt och det borde smält bort nu...
    kommer hem på onsdag och då jäklar ska det renoveras!

oj oj vad jag skriver helt plötsligt men jag får ju grov abstinens saknar er juh!

• Anja 19 juli 2008

Nienna

jaaa just det... Wow... 50 dagar på mig att få ihop 40.000 kr hihi

nädå jag ska fokusera på allt som är härligt o positivt istället

KKC
    Personalen är studenter så det kunde inte bli billigare. Så där finns lixom inget att skära ner på. Ang ringen så hade jag haft is i magen men skaffat mig ett back-up alternativ!

Om jag VERKLIGEN velat ha just DEN ringen så hade jag t.om kunnat gifta mig med en fejkring som såg likadan ut (atrapp) för att sedan byta ut den vid en liten privat ceremoni bara jag o maken, med typ tända ljus, champagne o jordgubbar och lite fniss.

jag hade definitivt beställt en ring om jag vetat att det var THE ring. Så kör hårt!

• Anja 19 juli 2008

Nu har jag tagit en dusch... ska bädda här o torka upp i badrummet, fixa mig iordning o sen stega ut på avdelningen och be om lite kaffe

hej på er så länge... lär nog inte hinna titta in så mkt här idag. Massor att göra på jobbet.

kram kram så länge

• Fröken Planera

Nienna. Vilka dagar är du uppbokad när du är i Skåne??? har du någon frikväll, som du vet redan innan du åker ner, så hör av dig. Det hade varit kul att träffa dig. Vi kan säkert få ihop en liten fika- eller vinkväll... Vi är ganska glada vid såna träffar här i Lund!!!

• Nienna

Fröken Planera skrev 2008-05-30 12:49:52 följande:

Nienna. Vilka dagar är du uppbokad när du är i Skåne??? har du någon frikväll, som du vet redan innan du åker ner, så hör av dig. Det hade varit kul att träffa dig. Vi kan säkert få ihop en liten fika- eller vinkväll... Vi är ganska glada vid såna träffar här i Lund!!!
    Det är nog flexibelt, det är ju bara jag, barnen och mamma (med gubbe) och det enda vi säkert ska göra är att åka till Helsingör en dag och ev. till Skånes djurpark en dag men det spelar ju ingen större roll vilka dagar det blir. Jag är gärna med på en kväll, dricker inte vin men gärna en cider eller två! Det måste väl gå bussar så jag slipper ta bilen?!
  • Fröken Planera

Logistiken löser sig alltid. Om det inte går bussar till Tollarp, så finns ju tåget till Kristianstad, så går det säkert bussar därifrån.
    Vad säger ni andra från lund??? kan vi träffas någon kväll under tiden Nienna är här??

• Nienna

Kollade på Skånetrafikens hemsida och det går bussar alldeles förbi mammas hus, ev. måste man byta i Hörby men det gör ju inget.

Skulle vara jättekul att träffa er!

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.