• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pumpkin
    Pärlplattan: Härligt att du känner så! Själv tycker jag att det är jätteskönt att slippa
  • Bellanote

Pärlplattan jag tycker det är surt satan. vet inte alls hur jag ska göra. du får la visa mig

• Englali

Hej hej!

Anja: Ang. huset så förstod du rätt, det är ingen havsutsikt där Usch, jag är så otroligt bortskämd känner jag!!
    Ang. din ring så hade jag testat, det är ju för tusan meningen att du ska ha den hela livet och då ska den ju kännas minst 300% perfekt! Skadar ju aldrig att fråga. Skit i om du är en jobbig kund, du ska ju förmodligen ändå inte ha kontakt med dem mer... *asg* Superegositiska jag!!! Hahaha!! Nej seriöst, vad det gäller ringen är jag skitpetig!

Min yrsel har jag börjat komma på orsaken till: Jag ser ju för f-n inte!! Har glasögon sedan 3-4 år tillbaka som jag ladrig använder, har alltid tyckte de varit för dåliga. I helgen har jag börjat använda dem och vips, så har jag fått en helt ny värl framför mig. Har börjat fundera på när jag blir yr o så och då kunde jag allt oftare koppla det till när jag ansträngt ögonen längre stunder... så ny tid hos optikern och nya glasögon är det som gäller nu. Har haft glasögonen på jobbet hela dagen och det har inte snurrat en enda gång. Det bara måste ju vara synen, eller hur!?! Enda gången det snurrar är när jag tar av mig dem

I morgon ska jag till en guldsmed som räknat på en ring åt mig, om den går att göra om så som jag vill. Superbesvärliga jag

Nu ska vi krypa ner i sängen o mysa lite o kolla på High Chaparal.
    Sov så gott tjejer!
    Natti natti!

• Anja 19 juli 2008

Englali

åååh spännande att gå t guldsmed imorgon Ha glasögonen på då så kanske du ser ringen i ett helt annat ljus

Att yrseln beror på synen låter mkt rimligt! Och yrsel kan ju även få en att kräkas, vilket du gjorde för ett tag sen! skönt att ha kommit på det

• Anja 19 juli 2008

Ååååhhh SHIT brudar!!!!

Min klänning har kommit, min klänning har kommit, min klänning har kommit!

Jag är helt rusig!!!

Ååååååååååååååhhhh, jag har lixom aldrig provat den, tänk om den sitter som F...N...

Åååhhhhh jag är helt pirrig o stirrig o nipprig!

Min fina fina klänning!

Ska åka o hämta den men vet ju inte alls när min toastmistress har tid eller när hon på dreambride har tid!!!

Jag frågade henne om vi kan komma på torsdag för jag vet att både jag och jenny är lediga då men shit, shit shit...

jag har ju inte ALLS gått ner som jag skulle.

NU brudar... nu är det cambridge som gäller from i morgon.

ÄNTLIGEN hände nåt som sparkade mig tillräckligt hårt i röven

• Anja 19 juli 2008

Åh jag blir nästan tokig... jag MÅSTE få prata m någon nu när klänningen har kommit, haha...

är det INGEN INGEN här...

pleeeeaaase...

MIN KLÄNNING HAR JU KOMMIT!!!

• Anja 19 juli 2008

Nienna

det händer inte mkt i din bröllopsblogg måste jag säga Kom igen nu, skriv nåt kul, hihi...

• Anja 19 juli 2008

Shit det är verkligen ingen i denna tråden som är vaken på nätterna *snyftar*

• Anja 19 juli 2008

Haha jag kommer somna hos hudterapeuten imorgon

• Anja 19 juli 2008

Det ska bli sååååå skönt... ska lämna barnen på dagis. Åka ner t stan, dricka en latte på espressohouse. Gå och prova axelbandslösa bh:ar (förlåt Gabbi men jag MÅSTE ju, för om jag ska hämta klänningen på torsdag så är det AKUT)

och sedan gå o lägga mig i stolen o njuuuuta. Åka hem, fixa och dona lite hemma, och sen åka ner till festlokalen o restaurangen och prata BRÖLLOPSMENYER och provsmaka lite (tror jag iallafall, för det vet jag andra som har gjort som haft sin fest där)

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.