• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pumpkin

Morning!

Anja: Så kul att klänningen har kommit! Förstår att du är alldeles rusig
    Men du, säger du inte emot dig själv lite när du säger att du ska köra CB från och med idag och sen i nästa andetag att du ska ta en latte på stan och sen provsmaka menyerna? Menyerna förstår jag såklart, men man ska väl inte dricka latte när man kör CB? Förlåt att jag lägger mig i, vill bara hjälpa

Och jag förstår verkligen inte hur du orkar vara uppe till 1, jag är helt slut kl. 23! Och på helgerna tycks det vara ännu värre, då somnar jag vid 22.30

Englali: Låter mkt logiskt att det är synen som ställer till det. Skönt att du har kommit på det och ska fixa nya glasögon

• Filifjonkan2

hej tjejer hur står det till i vårsolen.....

kul att din klänning har jkommit anja, själv var jag och hämtade min i torsdags så nu sitter den som ett smäck;9 ska bara sy fast en knapp till släpet...

jag blev så himla glad en av mina bästa vänner ringde igår och meddelade att de skulle komma på bröllopet. först sa de att de inte hade möjlighet, men nu de har styrt om i sina planer.... jag blev så himla gla´... har inte träffats på ett halvår (hon flyttade ner till dalarna)

• Nienna

Anja - Vad kul att klänningen kommit! Nä, det är ju lite stiltje i bröllopsplaneringen nu, så jag har inte så mycket att skriva i bloggen för tillfället.

• Englali

God morgon!

Anja: Härligt att klänningen kommit. Och vilken lyxdag du ska ha
    Ja, jag hoppas ´verkligen att det är synen som är orsaken till min yrsel.
    Men jag vill ju verkligen INTE ha glasögon.... buhuu!!

Nu ska jag åka o jobba. Idag åker min darling till Gotland o jobbar, uscha, vill ha honom hemma!
    Ha en bra dag tjejer!

• Pumpkin
    Englali: Funkar det inte med linser då?

Filifjonkan: Förstår att du blev riktigt glad då!
  • EldHav

Anja; Oooo, va kul!!! Kan du inte lägga upp bilder?!

Pumpkin; Håller med tid om sovtider! Somnar 22,30 till vardags, och helger. Dottern vaknar ca 6,30-7,15 ALLA dagar.

Filifjonkan; BILDER!!

Englali: mitt tips om det är synen: gå till optiker o prova ut ett par brillor, och be att få testa månadslinser gratis i 30 dagar. Sen är det bara att gå till datorn med dina styrkor och beställa linser på nätet. MKT billigare!
    Min M2B åkte till Sthlm idag, kommer imorgon.

I söndags kväll busade vi till det ordentligt... Det började oskyldigt, men slutade med rajtantajtan nästan precis vid ÄL (tror jag). Så nu får vi se, men jag tror inte det är ngt eftersom det tog fem försök med dottern!

• Pumpkin
    EldHav: Fast jag har ju ingen som drar upp mig så tidigt på helger - jag är trött ändå
  • EldHav
    Pumpkin skrev 2008-05-13 08:58:45 följande:
    EldHav: Fast jag har ju ingen som drar upp mig så tidigt på helger - jag är trött ändå
    haha, ja då är det värre. Iofs är jag hemma fortfarande, ska väl börja jobba till augusti, men vet inte med vad
  • Anja 19 juli 2008

Godmorgon

Nu har jag lämnat barnen på dagis, röjt köket, druckit min cambridge o sitter här m mitt kaffe...

Haha pumpkin, jag tänkte inte ens på att jag skulle börja m cb när jag skrev det, men jag kör ju ej ren kur så jag äter ju tex vanlig middag, dricker mitt kaffe m sötningsmedel o mjölk etc. Kör cb på alla andra måltider, sk kombinerad kur. Blev helt matt, yr och svimfärdig på ren kur så det gick ju ej.

EldHav

självklart ska jag lägga ut bilder, hihi, så fort jag har hämtat hem den

Shit vad jag längtar!

Englali

fattar om man ej vill ha glasögon även om jag tycker att det är sååå snyggt på vissa. Men man kan ju ha linser, som pumpkin säger. Jag har flera kompisar som gjort ögonlaser så att deras synfel försvunnit (dyrt förstås men värt varje krona enligt dem).

• Pumpkin
    EldHav: Antagligen är det för att jag aktiverar mig för lite på kvällarna, ligger/sitter oftast i soffan och myser med sambon - man blir förslappad
Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.