• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Nienna

tackar! :-d ni får väl skriva nåt kul i festhäftet om det också så att de som inte behövde lösa ut sina fattar... oj, sorry för caps...

• Nienna

Nähä, här är det tydligen anti-caps, smart!

• Anja 19 juli 2008

Gaaah nu har jag haft lite mailkontakt m fotografen...

Han ska tänka över det. Han ville jättegärna hjälpa, men hade tagit på sig fler uppdrag än han borde redan och han är inte upptagen m fotografering den dagen men har avsatt den för retuschering åt andra brudpars bröllopsfoton coh vill ej komma efter. Så jag sa att vi gärna väljer det minsta paketet (en timmas fotografering innan el efter vigsel, foton under ceremonin och vid minglet utanför kyrkan). det är ju det viktigaste för mig att ha proffsfoton på.

Han ska återkomma när han tänkt över det. Han skrev på ett så enkelt och otvunget o trevligt sätt så nu hoppas jag ÄNNU mer att det blir han. Håll tummarna...

Anettan

nä jag har inte hittat mina 100% iga smycken... var inne och tittade igen på de där pilgrimssmyckena jag hittat men nä, jag tror inte det är dom heller...

kommer jag hitta några ALLS...

Nu har jag fixat sallad, marinerat kött, laddat grillen med kol och gjort vitlökscremefraiche... nu ska jag inhandla pommes (gör det enkelt för mig idag ) och lohmanders bearnaise coh sedan hämtar barnen.

måste väcka min väninna sandra som somnat i solen ute på gräsmattan medan jag fixat m matet *asg*

hej hej ses ikväll

• Pumpkin

Vilken hälsosam arbetsplats jag är på - hittills idag har två stycken brytit ihop i tårar och en av dem sitter nu och pratar med en av teamledarna. Själv funderar jag på sjukskrivning

• Nienna

Låter superbra Pumpkin! Eller inte... Själv funderar jag på att sjukskriva mig från mitt jobb som förälder, får snart ett nervöst sammanbrott på mina små vilddjur!

• Pärlplattan II

Pump - Det låter sådär, tycker jag....

• Pumpkin

Eller hur, väldigt frisk arbetsplats Helt sjukt att det får fortsätta såhär, månad efter månad efter månad.

• Anettan73
    Pumpkin skrev 2008-05-06 15:30:52 följande:
    Vilken hälsosam arbetsplats jag är på - hittills idag har två stycken brytit ihop i tårar och en av dem sitter nu och pratar med en av teamledarna. Själv funderar jag på sjukskrivning
    Det låter ju som en trevlig arbetsplats du har hamnat på
  • KKC

usch å fy, ligger hemma å är förkyld... inte kul

A har åkt å jobbat en liten stund så jag är själv med c. får skylla mig själv eftersom jag sa att det var ok.. är väl lite små jobbigt men vi behöver pengarna... och hon leker mest själv just nu iaf

pumpkin: det där låter inte alls hälsosamt. jobbade inte du via uthyrning? kan du inte be om att bli förflyttad istället?

• Pumpkin

Anettan: Oja, det är verkligen supertrevligt här!

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.