• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

Sminka över födelsemärkena går nog tyvärr inte då det är såna som står ut, ruskiga saker

• Anettan73
    Annim skrev 2008-05-06 12:18:36 följande:
    Snitte:Lycka till!Bringeskoogh låter lite häftigt tycker jag! Verkligen annorlunda och säreget! Fint!Anettan:Vi tänkte oxå köpa in bag in box till vår självserveringsbar! Hur mycket har ni tänkt att handla för?Pumpkin;Ja de är bara 15h i veckan om jag inte jobbar!
    Hmmm ingen aning...

Svärfar är med och betalar. Jag vet faktiskt inte alls.
    Vi får ju bröllopet betalt av dem till en viss del... Så länge allt är i normala kostnader...
  • Anja 19 juli 2008

Dryck till ca 70 vuxna:

Mingel:
    40 flaskor mousserande rosévin

Förrätten:
    40 flaskor vitt/mousserande

Varmrätten:
    40 flaskor rödvin
    1 flak öl

Till baren:
    15 flak öl (15x20= 300 öl)
    10 flaskor rom
    10 flaskor vodka
    6 Whisky
    40 flaskor rödvin
    15 flaskor vitt vin
    15 flaskor mousserande vin

Avec:
    3 flaskor Konjak
    6 flaskor Likör
    (3 Baileys, 1 Malibu, 2 Drambuie)

Övriga blanddrycker:
    Coca-cola
    Juice (ananas, apelsin och tranbär)
    Schweppes Russian
    Grape tonic
    Sprite
    Päroncider
    Massor av IS
    Lime och citron

Päroncider till barnen

• Anja 19 juli 2008

Det där är vår uträkning anettan

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-06 12:27:37 följande:

Här är det underbar sol (som just när jag skrev detta, gick i moln *asg*) Pumpkin: Ja man blir såååå irri på sig själv!Jag skjuter OFTA på saker!Snitte: jag tycker oxå att bringeskogh är fint Anettan: jag ska kolla vår spritlista... vi har ju räknat på lite fler än ni, eller jag kommer inte ihåg, ska kolla... så kan jag skriva in hur mkt vi tänker handla Förresten var det någon som såg mina bröllopsbubblor anjasbrollops.blogg.se/1210060480_brllopsbubb...
    Jätte fina!!!

Jag har champangeflaskorna...

Jag köpte 72 st Tog 3 lådor...

Provar dom och då insåg jag att det är inte dom bästa om man säger så....
    Funderar på ris... Kanske ska ha puffat ris Fast det e väl för lätt...
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-06 12:34:41 följande:

Sminka över födelsemärkena går nog tyvärr inte då det är såna som står ut, ruskiga saker
    En av mina tärnor har en sådan. Och när vi var i tonåren så sade hennes dåvarande pojkvän, Vad är det för mögel du har där???
    Så för oss heter det mögel...
  • Anja 19 juli 2008

Hohohohoh, jag tycker det ser ut som små minirussin, urk... ni vet bruna och skrynkliga, uuuurk...

jag har lixom en vid halsen, liten men dock, en på axeln där bak, lite större men ganska platt och ickebubblig. Sen har jag ju massor av platta, mörkare, mindre födelsemärken/leverfläckar.

jag vill ju inte ha dem, speciellt inte en sån här dag. Hur ska jag kunna bortse från dem en sån dag när jag inte ens kan det annars

Är ju delvis därför jag gillar min tjocka ormlänk till pandorahalsbandet, den döljer leverfläcken vid halsen hihi

• Anja 19 juli 2008

Nä nu MÅSTE jag röja här!!!

• Anettan73

Anja- Hade inte du hittat nya smycken??

Nyfiken ju

JAg letar efter ett pärlhalsband o armband. Hittar inte något som jag fallit pladask för...

• Pumpkin
    Annim: Som sagt, här blir det Iphones i morgongåva och sen något litet dagen efter bröllopet.
    Klackring låter fint, men är du säker på att han skulle uppskatta en rosa safir? Tror inte min M2B skulle det...

Anja: Jodå, jag såg bröllopsbubblorna Tycker sånt där är lite konstigt, även om de visst var söta.

Stör du dig på dina platta födelsemärken/leverfläckar också?
Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.