• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer, englali: skönt att den kom, är nog därför du vart lite snurrig...

anja: hehe välkommen till mardrömmarnas värld... så har jag haft det över ett år! haha jag börjar faktiskt längta till att allt ska vara ÖVER så man kan få sova ordentligt någon gång

Igår satt jag och syrran och plugga regering och rikstad.. SHIT vad kass jag är på sånt... hon har prov idag... vi satt till 1.... sen var det bara att skutta upp och vara med i radio nu på morgonen och nu ska jag till ams och föreläsa om hur det är att avra ung, kvinna och företagare... har inte hunnit planera ALLS vad jag ska säga... behöver lite lyckosparkar här

Pumpkin: roligt att kusinen har sagt ja

Vi blir 84 + oss på bröllopet, rätt lagom förutom pappan då... hur länge Fåååår man vara sur för en sån här grej? (säg hela livet för det känns som det)

• Anettan73
    Annim skrev 2008-05-06 10:28:27 följande:
    Anja; Du är för rolig!!! Skrattar åt din dröm!Jag har redan drömt ett par mardrömmar om bröllopet! Men jag vet ännu inte hur jag kommer vara på självaste dagen!Antingen kommer jag vara så nervös att jag får springa o kissa hundra ggr innan eller så har jag haft min nervösa period innan bröllopsdagen.Säkert kommer jag vara lite nojjig dagarna innan! IDAG har jag skickat inbjudningskorten det har ju velats fram o tillbaka vilka som skulle bjudas men nu är gästlistan klar och därmed inbjudningskorten oxå!Så nu finns ingen återvändå! *iiiih*Igår gjorde jag en liten nätt beställning på calligraphen på ca 2600kr.Det var servetter,placeringskortshållare,engångskameror och en massa annat.Spännande o se resultatet sedan!Är det någon mer här som tänkt att eventuellt köpa in alkoholen själv?Vi har ju funderat på att åka till Tysklan och spånar lite hur mycket pengar som kan tänkas gå åt?Ni som köper in själva hur mycket alkohol har ni tänkt köpa?Vi kommer hamna på 58 gäster totalt om alla kommer och ca 15 personer vet jag inte kommer dricka alkohol.Vad tror ni? Hur mycket vin, öl, sprit ska man dra till med?
    Vi ska åka till Tyskland på lördag. Vi ska handla till 70 pers... Är bara 62 men men.. Bättre för mycket än för lite

Ska faktiskt handal bag in box oxå för att ha i den öppna baren därefter.

Hittade en snyggbehållare till den i en bröllopstidning från Saga form...

Vi kör över m 2 kombi bilar o fyller
  • Pumpkin
    Snitte: Man får definitivt vara sur resten av livet, I promise!
  • Snitte- 5/7-2008

hehe tack

Vi ska till danmark och hadla vin osv... också bag inbox, har äääntligen hittat och köpt karaffer nu

vill INTE ta hans namn heller nu... vet att jag är lite vrång men vi hade ju inte bestämt oss helt och nu viiiiil jag inte heta som hans pappa.... *suck*

• Bellanote

anettan åh du måste skriva sen hur mycket ni köpte in. vi är ju 63 men dock vet jag inte hur många som dricker men men det kommer nog gåt åt sen endå

• Pumpkin
    Snitte: Just det, glömde lyckosparkarna! *SPARK SPARK* Det kommer att gå toppen

Kan ni inte enas om något annat namn då? Eller försöka tänka att ni inte är som honom och att namnet är fint ändå?
  • Anja 19 juli 2008

Åh så kul... en osa:re till... gammal tjejkompis som osade att hon kommer UTAN sin sambo då de ej är sambos längre (vilket hon tyckte var skönt, för de var helt fel för varann) så inte nog m att vi får en singel till (vilket behövs på vår fest) så är hon superflörtig och social och ROLIG och söt som attan så det kan kanske bli något kul på festen, hehe... och sen blir det ett kuvert mindre

• Anja 19 juli 2008

snitte

spark spark... shit så många järn du har i elden kvinna

• Pumpkin

Just det, vi har kommit på vad vi ska köpa åt varandra i morgongåva! Det blir inte förrän på resan - en varsin Iphone! Sen blir det väl något litet i samband med bröllopet också.

• Snitte- 5/7-2008

anja: hehe vad roligt! :-9 alltså inte kul att de gjort slut men att han kan bli en sån tillgång på festen

pumpkin tack! sätter mig väl ner och bara snackar skiten ur dem lixom... hahah
    är rätt van att prata inför folk så det går nog bra att bara blaja

jo.... men lindman är ju jag.... dahl är han.... lindahl hade varit PERFEKT, vi fååår ju inte ta ett namn som finns och vad gör man då?

dalind.... det vet jag inte om det finns.... vad tycker ni annars om bringeskoogh? min mormors namn?

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.