• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Nienna

Åh, vad arg jag blir på elbolaget! De har beräknat en förbrukning på vårt hus på ca 2000 kWh/mån, vi får räkning varannan månad och de är då på ca 4000:-. Nu har vi skrivit upp varje månad och jämfört och vi har en förbrukning på ca 1000 kWh/mån och borde då få en räkning på ca 2000:- varannan månad! Så nu borde vi alltså ha några tusen tillgodo, sambon ska få ringa och kolla upp det i morgon för jag vägrar betala dessa 4000-kronorsräkningar i fortsättningen!

De var ju hit och bytte till moderna mätare som de kan fjärravläsa, ändå har de inte läst av den sen den 14 augusti och de har gått efter tidigare förbrukning. Vi bytte ju från elpanna till jordvärme och räknade på att halvera vår elkostnad och det har vi ju gjort, fast elbolaget har inte fattat det.

Nåja, jag hoppas det blir ordning på torpet nu. Nu har jag fått spy ur mig lite, så nu känns det bättre.

Idag har ju våra sjuksköterskor gått ut i strejk, avdelningen skulle tömmas men vi fick dispens för 4 patienter som inte kan flyttas utan att riskera deras liv. Så nu är det det är lugnt och tyst på avdelningen, känns typ som ett hospis för döende eftersom det är det alla fyra pat. är.

• Bellanote

Nienna oj jobbigt läge att ha bara såna patineter kvar. surt att jobba då.

ja men vet el bolaget om att ni bytt till jordvärme så det ska planeras om. fast dålig stil att inte läsa av mätaren tycker jag .

• Anja 19 juli 2008

Bellanote

shit vilket uppträdande! Varenda kotta i hela bekantskapskretsen kan ju sjunga men ajg fattade på texten att de gått på artistskola tillsammans, så då är det ju inte konstigt att alla kan sjunga o dansa typ

skitkul... shit vilken grej!

• Anja 19 juli 2008

Gokväll förresten...

Nu är jag här! hihi

• Bellanote

Ja de måste ju gått på någon sådan skola ihop..

• Anja 19 juli 2008

Var det NÅGON av er som hann se inlägget från min m2b i min blogg. Det är borttaget nu, önskar jag hade sparat det så hade ni fått en härlig inblick i hur trevlig (not) han kan vara. Shit alltså... rena slumpen att jag tittade och hittade det så långt efter att jag skrev inlägget. Grrrr... blev sååå uppretad

• Anja 19 juli 2008

Iallafall skrev han nånting beskt om att det är för jä..ligt att jag bara låter läsarna se en sida utav saken och att han är för trött för att ens kommentera, sedan att endast 1% utav det jag skrivit i inlägget stämmer, 99% är rent skitsnack och sen något liknande, sådan ser sanningen ut, så SUG PÅ DEN...

*asg* Såååå jä..la mesig. Han har NOLL impulskontroll. Jag menar det alltså. Att han inte ens fattar hur pinsamt det är för både honom o mig att han skriver så till mig på en offentlig websida. Jag skriver ju inte så om honom, även om jag på ett annat sätt "lämnar ut" saker som kanske är lite småpinsamma för honom????

Han blir såååå arg, inget kan stoppa honom från att SÄGA vad han känner när han är arg. Varför kan han inte tänka längre. Såååå tröttsamt. Suck...

Undrar hur länge det inlägget varit där. Jag tycker det är grymt pinsamt.

• Bellanote

Anja ja har en som är likadan han tänker inte alls när han är arg eller besviken. kan få höra ett och annat men dagen efter så ska det va glömt. suck*

men tror nog någon hade sagt något här inne om någon utav oss hade sett det. är kanske mest dina vänner som sett det men det är ju värre.

• Anja 19 juli 2008

Äh mina vänner vet exakt hur dan han är... vi har ju tillhört samma "ungdomsgäng" hehe... de är inte förvånade NÅGONSIN, han får utbrott inför dem oxå. (inför vem som helst faktiskt för han skiter ju totalt i om andra hör och ser, eller nä, då fräser han mest om han blir sur, han säger inte fula ord o sånt om vi är i offentlighet men inför mina vänner kan han vråla vad som helst och dom blir alltid lika chockade men ändå inte på nåt sätt).

Jaja, han lär ju aldrig mogna på den fronten tyvärr, trots att han SÅ VÄL VET hur omoget och töntigt det är. Det underliga är att han ALLTID tycker att det är helt berättigat!

Sååå skumt... Fattar din m2b att han haft fel i efterhand? Min VÄGRAR ju det. Han vidhåller att han haft rätt och jag fel, att han reagear för att han är tvungen för att JAG betett mig sååååå korkat/dumt. Hmmmm... Det är jä..ligt irriterande och är skälet till att jag då och då får lust att strypa honom.

Som tur är överväger ju det goda och dessa tillfällen är inte så täta (förutom på vintern, då det kan vara DAGLIGEN).

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.