• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Englali

Jag får sy om den så det är korsettsnörning i ryggen på den... i värsta fall

• Anja 19 juli 2008

Vecka 20

Livmodern når i höjd till naveln. Storleken på magen varierar från kvinna till kvinna. Du kan nu känna fosterrörelser, speciellt om du är omföderska.

I vecka 20 är barnets kroppslängd omkring 19 cm (huvud/stjärt) och vikten i medeltal 350 g. Fram till vecka 20 är alla barn ungefär lika stora, sedan ökar skillnaderna.

• Bellanote

englali helt klart korsett snörning i ryggen då kan du ju använda den..

tror inte statoil har grav test va? eller har de. har a ringt ännu el kommit hem? fasen två sidor när jag var ute med hundarna..

• Anja 19 juli 2008

Englali

aah så det är inte korsettsnörning på den... Trodde det, för många av Lillys klänningar har ju det...

ja det borde väl absolut gå!!! Fråga en sömmerska

Hihi shit så spännande det är nu, hihi...

• Nienna

Här är en som definitivt inte är gravid iaf, jag började med P-piller igen när jag hade sista mensen och blödde då i två veckor plus att jag haft rosa flytningar senaste veckan, nu idag kom den igång igen, men förhoppningsvis är det ordning på den nu.

När jag åt piller innan barnen var jag som en klocka, fick den i princip på samma klockslag och den varade bara i 3 dagar, så skönt! Nu efter barnen har den varit helmysko, ibland har den kommit efter 21 dagar, ibland efter ca 40 och det börjar alltid med rosa flytningar i några dagar och sen håller det på i ca 1 vecka, alldeles för länge! Har även haft en hemsk mensmigrän, kommer nån dag innan och håller i sig 3-4 dagar, hoppas jag slipper den också nu.

• Anja 19 juli 2008

bellanote

jo men visst har dom? Iallafall välsorterade statoils, eller?

Om dom har på pressbyrån så måste dom väl för sjutton ha på statoil

• Nienna

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-04 22:39:17 följande:

bellanotejo men visst har dom? Iallafall välsorterade statoils, eller?Om dom har på pressbyrån så måste dom väl för sjutton ha på statoil
    Ja, eller hur! RFSU:s test brukar ju finnas lite överallt, i matbutiker också.
  • Bellanote

Nienna surt med mensmigrän? ! jag har mensvärk
    var hos gyn förra veckan och gjorde äggledar spolning och det gjorde så jävla ont så jag var till och från borta i undersökning så systern satt och ropa efter mig hela tiden. den dagen låg jag mest hela tiden..

• Anja 19 juli 2008

Nienna

men fyyyy

att du inte skippar hormoner! Eller byter till en annan sort. Jag åt p-piller när jag var yngre. Slutade med dem och började något år senare, med SAMMA piller. Hade tidigare mått superbra med dem, haft mens regelbundet, inte känt av dem, men när jag började om med dem gick jag upp massor i vikt, fick bristningar, jätteömma, svullna bröst och blev superdeppig, mådde bara såååå dåligt.

Så man kan må helt olika med samma sorts piller vid olika tillfällen.

usch jag avskyr fejkhormoner...

• Anja 19 juli 2008

Bellanote

fy f..n, det låter hemskt! Kunde du inte fått petidin eller nåt?

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.