• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

Pumpkin

läs mitt inlägg en bit ovanför! Är ju EXAKT så Daniels kompis gjorde. Klart du har rätt att bli besviken. Jag blev SKITFÖRBANNAD när jag hörde det. Det är ju helsjukt att resonera så.

Ett bröllop bokar man bara in, sen får ALLT ANNAT foga sig efter det! Grrrrrrr...

• Flamora

Hej på er! Orkar inte läsa ikapp för jag e sååå trött. Blev möhippa igår . Dagen:

Blev överraskad i en outletbutik där min sambo skulle köpa byxor till scouterna. Var inte alls beredd på det så d va jättekul. Fick byta om till ceriserosa klänning, krona på huvudet och en rosa, glittrig mikrofon. Jag var nu schlager-Milla.
    Fick sjunga schlagerlåtar inne i affärer där jag fick dryckesbiljetter av dem i kassorna när jag sjöng en viss låt.

Lunch på Subway och sen fick jag spela in Kärleken är evig på CD. Superkul! Vidare til Hörby där jag blev fotograferad i studio i diverse outfits. Bl a Kinky lärare eftersom jag då är lärare...

Hem till min syster där jag skulle fått ansiktsbehandling av en kompis men hon hade fått magsjuka. Istället blev det improviserat spa med bad och ansiktsmask och hårinpackning. Vin, choklad och jordgubbar mmmm.

Under tiden lagade de andra en trerättersmiddag. Jag fick svara på diverse frågor om hur bra jag känner K. Han hade fått svara på samma frågor innan. Det gick bra, jag känner honom

Sen var det Singstar och därefter åkte vi in till Hipp i Malmö där det är Schlagerklubb på lördagar.

Vi var alla jättetrötta efter en lång dag och begav oss hem vid 2.

Supernöjd!

Måste sätta mig i soffan ett tag nu innan det är läggdags. Får läsa ikapp imorgon.

• Anja 19 juli 2008

Flamora

Åååh vad kul
    ¨
    Låter verkligen som att du fått en toppenhippa, fast jag hade aldrig fixat inslaget med att sjunga i butiken. Ojoj, jag hade gått därifrån... Sånt är såååå hemskt

men du är säkert modigare än jag, hehe... mina vänner VET dock att jag INTE vill ha nåt sånt så jag hoppas att de ordnar en riktigt snäll hippa I övrigt låter allt helt underbart! Synd på den magsjuka väninnan men det ordnade sig ju bra ändå.

Vad stod på menyn (vad lagade dom åt dig )

Tänk att du redan blivit hippad!!!

• Pumpkin
    Anja: Nu tror jag iofs inte att det är så de tänker, men det är klart det KÄNNS så. Riktigt trist, vill verkligen att de ska komma på bröllopet.

Flamora: Låter som en lyckad dag
  • Anja 19 juli 2008

Pumpkin

jag fattar att dom troligtvis inte tänker så, men resonemanget låter en ju ändå fatta att de itne bara kan boka in bröllopet och låta allt annat stå åt sidan, utan att de måste vänta! Det retar mig.

• Bellanote

tycker med det är dåli stil att koll aläget på annat först så att säga.

en kompis till mig skulle boka resa den veckan när vi skulle gifta oss men jag sa det att jag tyckte det var dåli stil så nu reser de två dagar efter istället bara för lilla mig.

• Anja 19 juli 2008

Bellanote

way to go hehe

jag hade troligtvis inte vågat säga så rakt ut, men jag hade varit rasande och besviken inombords

• Bellanote

Ja men just den vännen kan jag säga mycket till. jisses hade till och med sex i samma säng som hon sov i en gång när vi var yngre dock inte fästmannen men hon kan förlåta mycket i gengäld så spred hon ut att jag hade haft klamydia så det var even så att säga så vi säger det mesta till varann.

• Pumpkin

Hade det varit nån av MINA vänner så hade jag definitivt bitit ifrån, men SÅ bra känner jag inte det här paret än. Men jag trivs väldigt bra med dem så jag hoppas verkligen att de kommer!

• Englali

Hej tjejer!

Anja: Ja... jag kanske är gravid. Mensen skulle kommit 23-24 april.... det är ju ett tag sedan. Får nog köpa ett test i morgon och är det negativt så får jag väl beställa en tid på vårdcentralen.
    Ikväll mår jag så sjukt illa, vi var o handlade i em. o då var det ngt som luktade i butiken... jag fixade det inte, illamåendet bara skjöljde över mig så vi fick gå ut snabbt. Det kommer o går hela tiden. Jag är obeskrivligt trött, kroppen är öm och svullen och jag kissar typ en gång i halvtimman.

Har haft en riktig "go-dag" med min älskling och vänner. A har varit underbar hela dagen. Jag fick nämligen ngt känslomässigt utbrott igår kväll: grät o var jätteledsen för allt och orolig för en massa saker. Vet inte varför jag kände så...

Falmora: Så härligt... låter som en lyckad dag/kväll!

Pumpkin: Jag förstår att du blir grymt besviken på dina vänner. Det hade jag också blivit, absolut! Här är det bara ett nej hittills....

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.