• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Filifjonkan2

ja här har 4 av 120 tackat ja, osa 16 maj så jag hoppas att det börjar dimpa ner svar snart.... flera har sagt att´de ska komma men inte svarat !!!

• Anettan73

Vi har 13 pers som inte svarat än. OSA 6 juni
    Av dom 13 är 10 st par.

• Bellanote

Vårt osa gick ju ut i onsdags och de sista svarade i onsdags med. så förstår inte varför folk inte kan svara i tid.

sommarbrud kan inte va missförstånd då att det är så många som inte svarat så kanske det är konstigt skrivit så man kanske lätt kan missförstå?

• Bellanote

Var på ett bröllop idag och kollade en gammal lek kamrat som gifte sig och det var så fint.

de hade så att prästen sa sitt och så sa de ja då, och efter det så hade de löften som de sa till varann och helt enkelt var det.

-*Namn* jag lovar att älska och att vara dig trogen i alla dagar i hela vårat liv.
    Det var så enkelt och så fint, så det förslaget ska jag lägga fram till våran präst.

• sommarbrud 080802

Är inget konstigt alls.
    De har fått ett kuvert med ett svarskort i där de ska kryssa i om de kommer eller inte. Och osat står där.. Inga krångel alls.
    Ser likadana ut som när man beställer från caligraphen..

Får väl se hur många de är som dimper ner på måndag. Fick iaf 2st idag.

Bellanote skrev 2008-05-03 17:27:54 följande:
    Vårt osa gick ju ut i onsdags och de sista svarade i onsdags med. så förstår inte varför folk inte kan svara i tid. sommarbrud kan inte va missförstånd då att det är så många som inte svarat så kanske det är konstigt skrivit så man kanske lätt kan missförstå?
  • EldHav

Jag räknar kallt med att de som inte svarat till OSA-datum inte kommer. Man kan ju inte ringa runt o kolla?!
    På Island gär det tydligen så att man bara hör av sig om man inte kommer, det känns lite mer osäkert tycker jag...

• Anja 19 juli 2008

Ghhhaaaaa

är sååååå ARG!!!

Vi hade fixat barnvakt, hade ÄNTLIGEN en helg ledig tillsammans...

Åker ner t stan, går upp t frackkompaniet, där är helt nerrullat, stängt, låst... Står på dörren Öppettider, lördagar 10-13, jaha, kl var 11 så vad var problemet lixom???

Gick runt på stan, kollade en mängd andra butiker, hittade INGENTING, inga snygga kostymer NÅGONSTANS till VETTIGA priser.

Daniel hittade en kostym i en superläcker nyans, typ kamel, hmm kan inte förklara, typ som caveliers frockcoat i kamel fast snyggare (den färgen klär ju honom så jä..la bra, men då hade silvervästen gått fetbort o det hade fått bli ivory, men det gör ju inget alls).

men eftersom daniel är bredaxlad så satt kostymen perfekt överallt men om han rörde armarna så sprack den nästan mellan skulderbladen, hehe... den var portugisisk och tydligen tillverkar dom lite trängre kostymer i axlarna. Sååå typiskt!

Så nä, vi kom hem UTAN ETT SMACK.

Har skickat ett riktigt bitskt mail t frackkompaniet, vi försökte även ringa dem men utan minsta tur.

Fy så besviken jag är... så 250 kr i barnvaktskostnad utan att komma hem m ett enda skit!

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

jag kan inte ha såna silikonbh:ar och på brudbutiker/underklädesbutiker säger dom att har man mer än c-kupa så kan man ej ha dem för då hänger allt bara = INTE snyggt!

Minsta tyngd i brösten så funkar dom inte, men på fasta, yppiga bröst som sitter på helt rätt plats utan att hänga minsta lilla eller ha "tyngd" så ser det ju jättefint ut.

Vet ju alls inte hur dana bröst du har men om du ammar dvs har mjölk i brösten så är de rätt tunga o då kan jag nog lova dig t 100% att det inte går. Sorry.

• Bellanote

Men jag då som aldrig har ammat men har lite hängande men inte ur mjölkade då Hi hi om ni förstår.
    åh saknar lite då jag op bort en tumör i bröstet för då var det bröstet så svullet så sambon sa att det såg ut som jag hade silikon på ena sidan, det stod typ upp och sa hej !

hi är på bra humör om ni undrar var på ett bröllop idag och det var så vackert. sen nu ikväll så stannade vi på vägen hem och hade det lite mysigt .. vi gjorde en anja

• Anja 19 juli 2008

Bellanote
    hehe jag är oxå på ganska gott humör... jag o min lover har haft en riktigt go helg, MÅNGA tillfällen om man säger så. Nu ikväll tog vi en härlig vända i duschen och fortsatte ut i soffan. Måste verkligen skaffa persienner snart, men det är så DYRT, fniss...

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.