• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Snitte- 5/7-2008

oooj men fååår de verkligen ha det då? jag menar om det inte kommer hinnas plockas ned... åg en sån grej skulle jag få spader över.... iofs verkar jag få spader för det mesta som inte är "perfekt" med detta bröllopet,,, men som du säger,,,, alla kommer ju se de där trummorna och undra,,, och sen används de inte... hmn,,, men dekorationerna tycker jag är kanonbra att ni kan dela på

• Anja 19 juli 2008

Oj Bellanote

jag har inte ens kollat upp ifall där är andra som gifter sig före eller efter oss! Ooops...

vet ni, jag har nu fixat fotograf Sååå glad!

Vi tog det lilla paketet, dvs fotografering utav oss innan vigseln i olika poser och miljöer, vi har bestämt oss för stadsmiljö, bland alla Lunds härliga gathus med klängrosor och kullerstensgator och typ kanske in i någon "tunnelgång" in på någon utav alla de små gårdarna med grönska och sten.

Typ... jag avskyr de där bilderna där man är bland träd och grönt så jag vill gärna ha STADSmiljö Funderade på om man ska ta något coolt foto på tågperrongen, typ att vi är på väg in i ett tåg eller nåt, hehe...

Kyrkan ligger ju precis nära allting... Kanske något foto vid fontänen vid grand hotell oxå!

Ni som känner till Lund o vet var klosterkyrkan ligger... var hade ni valt att fotograferas?

Daniel tyckte att vi kunde fotograferas bland husen på kulturen! Får man det tror ni... isåfall är vi ju supernära festlokalen och då skulle man ju kunna ha fotograferingen EFTER vigseln.

som det är nu så har jag ju bokat frisör o makeup utifrån att vi INTE skulle ha fotograf så jag är ju ej klar förrän vid 13.30 eller typ 14 och vigseln är vid 15.

• Anja 19 juli 2008

Fröken planera

suck... du ger henne ett lillfinger, låter henne känna sig delaktig och plötsligt är det hennes bröllop och allt hänger på hennes delaktighet och STORA ansträngning, hehe...

fy f..n så irri jag hade blivit. En spark i RÖVEN...

• Anja 19 juli 2008

Åh jag glömde ju fortsätta, fniss...

jo alltså det som ingår är foton på oss i olika poser o miljöer, före eller efter vigseln, sedan foto under vigseln och sedan minglet utanför... Det räcker... 3.900 betalar vi. Jag vill absolut inte behöva lägga mer.

Känner mig supernöjd!

• Snitte- 5/7-2008

anja: hehe jag ääälskar de gröna bilderna med natur osv... det verkar ju rätt coolt med sånna stadsbilder oxå så kör på det! bara vi får se sen

husen på kulturen....??? vet inte vad det är så svårt att tro om ni får eller inte men det kan väl inte skada att ta lite kort???

har du tur kan du ju isåfall boka frissan och make tidigare kanske

• Pumpkin
    Anja: Toppen att ni bokat fotograf nu när du kom på att du ville ha det
    Hur många bilder får ni för det priset?
    Vilken fotograf är det?
  • Anja 19 juli 2008

japp ska gå in där o fråga imorgon på väg från jobb

Snitte... kulturen är ett museum här i stan, både inomhus och utomhus... utomhusdelen är en massa gamla hus från en massa olika epoker och olika stilar och olika "sociala skikt", torparstugor, en gammal kyrka, vackra pampiga hus, korsvirkeshus, allting uppbyggt tidsenligt, såååå vackert, en liten sjö i mitten m näckrosor och träd osv... Där hade man kunnat ta superfina foton men grejen är ju den att där är en massa folk osv.

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

minns inte exakt vad tjejen som rekommenderade honom sade! Infon finns inte på hemsidan om antal foton...

www.tannus.se

Ska träffa henne imorgon då vi ska ha BT-fika här i Lund så jag ska fråga henne då.

Men jag minns att jag tyckte det var rejält många foton. Känner mig så nöjd. Av den kontakt vi haft hittills så känner jag att han känns toppen! (jag brukar ha skitsvårt för män, alltså i såna situationer och väljer tex alltid kvinnliga personer till såna här grejor, fniss). Men det känns bara toppen!

• Anja 19 juli 2008

snitte EXAKT... alla japanska turister kan ju oxå fota loss hihi de brukar gå där med sina kameror, fniss...

Nädå men visst borde folk fatta!!!

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.