• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

Åh min lilla underbara febriga älskling... han sitter här bakom helt slut och tittar på tv och är bara så söt att det svider i mitt mammahjärta... går och pussar honom då och då.

nyss när jag skulle hämta kaffe så la jag mig bredvid honom och pussade honom, då lägger han sin lilla knubbiga hand på mig och säger -du mysa med mig mamma.

åååhhhhh goa goa goa unge

• Fröken Planera

ååååhh, Anja, är det Ivan som är sjuk..? Han låter som em riktig mamma-dröm..

• Anja 19 juli 2008

japp

det ÄR han verkligen... så mild, så go, så gosig, så snäll (och såååå tempramentsfull och envis)

• Fröken Planera

Tur att det var rätt egenskaper som hamnade inom parentesen...=)
    Kevin kan åxå vara så där helt underbar, men så fort han kommer på att han faktiskt går i 4:an så kan han bli så där tjatig som snorisar bara kan bli..haha Men innerst inne är han en riktig goding. Han är ialla fall aldrig elak och det får man vara glad för..=)

• Pumpkin
    Anja: Japp, vi gifter oss kl. 15.00. Vi fotas innan, utomhus, i olika miljöer. Kanske någon stadsbild men främst uppe på Torekällberget tror jag (friluftsmuseum med massa djur och gamla hus osv). Paketet vi valde innehåller fotografering innan och under vigseln med ca 25 utskrivna bilder och ca 150 bilder på CD. Vi gav lite mer än er - 8000kr Det var därför jag sa att ni fått ett bra pris (även om det ingår lite fler bilder, och utskrivna bilder, i vårt paket).
  • Anja 19 juli 2008

Oojojoj

vår kille tar 8.900 för att vara med hela dagen från 9.30 till 01 på natten!!!!

• Anja 19 juli 2008

Var sjutton ska man köpa slöja nånstans...

Har ni några bra förslag... kan inte exakt säga hurdan slöja jag vill ha men det ska vara en sån som inte ser sådär puffig och skrynklig ut utan som lixom ligger snyggt ner och inte har en massa småveck, utan bara några större veck (om ni tänker er att man tittar underifrån eller uppifrån så ska det lixom vara som ett par vågor, inte en massa veck), Hmmm mkt bra förklaring, jag märker det själv

Men alltså den ska ha två längder, inte långt ifårn varann, typ max

• Anja 19 juli 2008

Öh vad hände!!!

typ max 15 cm skulle jag skriva...

Sedan ska det inte vara FÖR MYCKET slöja... den ska ju sitta under uppsättningen bara, så det får inte vara för mkt tyg så den står ut, jag vill att den ska hänga ner, inte vara too much och stå ut för mkt...

Sedan själva kanten... ska den vara rak, rundad, what???

vet hur jag vill att det ska se ut men kan f..n inte förklara... ska se om jag hittar en bild

ett ögonblick

• Fröken Planera

mmmm, en bild vore nog på sin plats, Anja..haha

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.