Karlstadbrudar!!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Oj vad mkt det har hänt här!
Jag har varit i dalarna under veckan och hälsat på mina föräldrar. När jag klev innanför dörren hemma så kastade sig förkylningen på mig. Ja, så kändes det iallfall. Så jag har haft feberyra fredag och lördag. Men idag är jag ÄNTLIGEN feberfri. Helt underbart. Kan börja äta igen!
Jag ska till Ullared ons-tor med mamma så jag hoppas att det har gett sig tills dess. Typiskt.
Igår råkade jag få en skvätt deo i ögat (fråga mig inte hur det gick till), idag ser jag dåligt på det ögat. Märkligt!! Nåja, få se imorrn om det blir bättre. Lågprisdeo från utlandet, kanske inte så bra grejor i den?
Planeringen ligger verkligen på is. Jag har tröttnat lite, eftersom sambon aldrig tar intiativ till att planera. Så nu struntar jag i det här ett tag, tills han säger nåt.
Vad ska jag kalla det? Bröllops-strejk!
Jag ska ringa runt till frisörer och såna som gör naglar till veckan och försöka boka in det iaf...
Fick min tiara här i veckan, den såg inte ut som jag tänkt mig. Få se om jag ska skicka tillbaka den!
Night: Stackare som varit sjuk! Hoppas du snart kryar på dig och blir helt frisk! (även från deo i ögat Jag var också på bröllopsstrejk ett tag men jag kom på att om jag tog initiativen och gav honom alternativ så visade det sig att han hade lite åsikter trots allt.
Jag är så glad att jag hållit mig frisk den här våren *ta i trä* men jag har väl helt enkelt inte haft tid att bli sjuk... De senaste dagarna har jag i alla fall tagit varje ledig stund och avnjutit våren. Vi ha ätit frukost på balkongen flera morgonar i rad och tagit långa morgonpromenader i vårsolen. Mmmm jag har verkligen längtat efter detta!
Hjäääälp!!!! Ringde till Zaris i Degerfors för att höra om min klänning hade kommit och det hade den inte!!!!! JAg börjar bli lite nervös. Det är bara 12dgr kvar tills vi gifter oss.
HOn sa att den skulle komma denna veckan, men när ska jag hinna prova?!?! Jaja jag får ta ledigt ngn dag från jobbet.
Hoppas att alla mår bra och haft en bra helg!
KajsaS: Fy vad stressande Hoppas det löser sig!
Mirri: Jag hoppas det med. Annelie på Zari hade ringt dem i England men inte fått nåt svar. Ska dit med en tärna imorgon och hoppas på att få svar då!! Min stora skräck att inte klänningen ska komma i tid. Vad gör man då??!?!
Förlåt att jag låter hysterisk, men nu är det bara 12 dgr kvar.
*gulp*
Det är helt ok att flippa ur nu . Ingen blir förvånad. Och en sen klänning måste ju vara typ den mest förstående anledningen att bli en bridezilla.
KajsaS: Håller med GME. Du är i din fulla rätt att flippa ur! Vi får verkligen hålla tummarna för att klänningen kommer men gör det int edet finns andra alternativ. Du kan köpa eller hyra ny klänning som redan finns i butiken så du säkert vet att den finns. Du kan ha en snygg linnekosym i vitt. Du kan ta en snabbsväng till stockholm där det finns ett större utbud inne i butikerna som inte behöver beställas. Loni och Kik har fantastiska kläder. Mer flippade alternativ för en flippad brud kan vara att du snabbt gör om bröllopet till grekiskt tema och kommer i ett lakarn. Ni kan bli nudister och kräva att era gäster blir det med så slipper ni känna er ensamma... Vill du ha fler förslag Jag har oändligt många... Min poäng är att det garanterat löser sig på något sätt och att klänningen säkert kommer men du kommer bli fantastiskt vacker på din bröllopsdag oavsett vad du har på dig.
Mirri: Bra förslag. Jag gillade nudist förslaget. Tänk er HELA kyrkan nakna!! Haahaaa då skulle jag inte vara nervös längre Å tänk å se vår mycket hunkiga toastmaster i bara mässingen, heheehee
TAck för ert stöd. Det ska nog lösa sig. Annars får jag akutköpa en ny klänning.
Kram till er i detta underbara väder!!
Hahahaaaahaha jag har varit på en fest med grekiskt tema, eller var det romerskt? Ja det var det nog. Alla hade vita lakan och lagerkransar runt huvudet. JÄTTEKUL!!
Samma tjej hade pyjamasparty på sitt 40-årskalas och bjöd på spaghetti och köttfärssås. Hehe. Vadå avslappnad. På ett annat kalas hade hon baklängesfest och bjöd på tårta och kaffe först, sen varmrätt och sen förrätt. Sist var det mingel med champagne. Alla koppar och glas och fat var vända upp och ner, gaffel och kniv låg på fel ställe på sidan om tallriken, stolarna var vända utåt, Ja ni fattar. Skoj fest!
Alla gästerna skulle ha kläderna bak och fram och ut och in! hehe.
Hon är skoj den tjejen!
Oj oj oj vilket fint väder! Jag sitter här och väntar på mamma som snart är här (hon åkte från dalarna tidigt imorse) vi ska gå på stan hela dagen, och sen vara barnvakt ikväll. Jag och sambon ska ut och äta tillsammans ikväll för första gången sen Eden föddes. Ska bli UNDERBART!
Tiidigt imorgon (vid 04) åker jag och mamma till Ullared och stannar över natten. Första gången jag är ifrån Eden sen hon föddes (igen). Mycket första gången nu! Ska dessutom jobba för första gången på fredag, gissa.... sen Eden föddes ja...
Ska hursomhelst bli skoj att shoppa billigt till bröllopet!
Ha ha, värsta premiärveckan denna vecka .