• GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Hoppas ni gillar den nya lokalen !!

• Svar på tråden Karlstadbrudar!!
  • Mirri

KajsaS: Vad spännande att bli möhippad och vad bra att du blev nöjd. Egentligen skulle vi ge våra blivande tärnor tips om våra trådar så de kan läsa sig till vad vi vill ha. Vid det här laget har man ju hunnit diskutera det några gånger

080705: Vilka gulliga vänner ni har. Skönt att det inte är som förr så man möts av en massa praktiska skämt med toapapper, vattenhinkar, väckarklockor och allt vad det nu var

Snitte: Vad skönt att det löst sig med byggnadsställningarna så de är borta till er stora dag. S1 finner du förövrigt mig i

• Mirri

080705: Jajajajaja! Biler! Jag är sååååå nyfiken

• 080705

Jag ska se om jag kan få upp några

Tänkte bara tipsa om en superbra mascara. Jag grinade floder flera gånger om, men behövde aldrig fylla på och såg inte ut som en tvättbjörn heller
    Den är från Loreal och heter typ Beauty Tubes. Förpackningen är vit och röd och det är två mascaror i en. Man börjar med en vit som förlänger och sen en färgad (jag hade svart) som ger fyllighet och färg. Den är verkligen super!
    När man tar bort den håller man en bomullstuss med varmt vatten över fransarna i ca 30 sek, och så försvinner det.

Nu ska jag ladda upp

• KajsaS

080705: Bra med tips. Måste köpa mig en vattenfast mycket omgående, å jag tycker min Dior show känns lite dyr att köpa i vattenfast bara för en dag eller så.

Vad har hänt annars här inne? tyst som i graven
    Själv tror jag börjar gå in i nån slags nervös-koma. Det känns som att 2v kommer gå fort. Och än har inte min klänning kommit till Sverige!!! Gaahhh! Men den ska vara här denna veckan har de lovat.

• ollesmamma

kajsa s: är det bara 2 veckor kvar för er?? weeeee va spännande.... dock skulle ju jag ha varit ett nervvrak över att inte ha haft min klänning än... men skönt att du tar det med ro..

vi ska iväg på vigselsamtal ikväll vi...spännande....e nu det börjar kännas att det är på riktigt :) skickade in hindersprövning o namnbyte här om dagen oxå hihi

• Mirri

080705: Wow, wad ni var vackra!!! Vilka fina bilder

• Mirri

Förresten, Ollesmamma, hur gick vigselsamtalet?

• ollesmamma

Mirri: jo det gick jättebra!! han tyckte att sololåtarna vi valt va jättefina, han gick oxå med på alla ändringar som vi ville göra i texterna och så... så det känns jättre bra... fick en massa tips på olika psalmer så nu ska vi fundera lite...för det har vi inte riktigt bestämt än...

weeee känders verkligen att de va på riktigt när vi satt där o gick igenom "tager du denna..." hihi längtar sååå

• GME76   080802

080705: Ni var jättevackra!!!!! Grattis igen .

Svar på tråden Karlstadbrudar!!