• GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Hoppas ni gillar den nya lokalen !!

• Svar på tråden Karlstadbrudar!!
  • Snitte- 5/7-2008

kajsaS: nämen ooooo!! berätta vad gjorde de? var de snälla? vad fick du göra??

fiafis: nja... det är ju just på framsida och hela vägen upp... men just det när man går ut ur kyrkan och vill ta en massa kort när folk blåser bubblor osv... har mailat de som reparerar kyrkan nu och hoppas på att få ett svar där de skyndar sig på.... men det är väl högst ossannolikt

• Snitte- 5/7-2008

Kolla vad jag fick på mailen alldeles nyss

Hej Rebecca,

Omläggningen av spåntaket på spiran vid Forshaga kyrka är färdig i god tid
    innan Ni gifter er. Jag hoppas på slutbesiktning i början på juni.

Mvh

Olle Lund

ÅH så skönt!!! shit nu kan jag sluta böla och sova ordentligt om nätterna igen

• KajsaS

Snitte: DAgen började minst sagt kaotiskt. Jag visste att mannen skulle bli svensexad. SÅ kl 0910 vällde det in 12grabbar, kan säga att sonen stor ögt stod å kollade på dem. Jag var i fullfärd att packa in mig å sonen i bilen när det kommer 8 tjejer å skriker möhippaaaaaa!!!!. Som tur var var jag klädd. De satte på mig tiara och mamma hämtade lillkillen å sen bar det iväg.
    Först var vi iväg å målade på keramik, jätte kul. De gjorde nåt slags fat till oss som ajg inte få se förän på bröllopsfesten. JAg satt å målade på en snögubbe och pimlade vin kl10!!! Sen bar det iväg till stan där gick vi in i en mycket bekant lokal, Dansstudion. Där var det showdans på schemat. Vi skrattade så vi grinade åt våra stela moves Efter detta bar det iväg hem till vårt hus där alla gjorde sig iordning med dusch och sånt. Min underbara mamma hade dukat och fixat hemma hos oss och hämta massor med mat från nå¨n catering. Vi drack ännu mera vin och skumpa. Fick presenter av dem som jag fick gissa vem det var ifrån. Presenterna skulle symbolisera hur vi träffades, jag fick alla rätt. Efter detta var det masssa mys och prat innnan det ringde på klockan och in kommer en dam med en STOR resväska. Så då gick det upp för mig, sexparty!! Wihoooo vi fick se den ena dildon efter den andra. S¨å jäkla skoj, har aldrig varit på det. Så jag fick juh såklart lägga en beställning inför bröllopsnatten . Efter detta var det mera sminkning å på med dansskorna. Vi åkte ner till stan och mötte upp grabbarn på munen å sen bar det av till Blumemoonbar. Dansade tills det stängde å sen bar det hemåt med mycket ömma fötter och ett glatt humör. Efterfest hos oss och sen somnade vi gott i sängen. Det var en MYCKET lyckad dag!!

• KajsaS

Munken ska det stå att vi mötte grabbarna på

• GME76   080802

F-n va kuul KajsaS. Speciellt kul att ni mötte upp killarna sen .

Och Snitte, gud va bra att du stod på dig o kollade upp annars hade du kanske bokat om kyrkan i onödan. Härligt!

• KajsaS

GME76: Det var såååååå kul. Å kul att träffa grabbarna, många av dem jag inte sett på länge.

• Snitte- 5/7-2008

kajsaS: åh det låter som en riktigt lyckad hippa!!!
    Önskar att vi oxå kommer möta upp grabbarna sen men sånt får man ju inte bestämma

GME76: ja det känns jättebra nu annars hade jag bara bölat ikväll oxå haha

• ollesmamma

KajsaS: låter som en perfekt möhippa!! som sagt kul att ni mötte upp grabbarna sen. e själv väldigt nyfiken på vad jag kommer bli utsatt för, det tisslas o tasslas en hel del..

Snitte: gud va skönt att de ordnade sig med kyrkan!! förstår dig helt..e ju inte så kul med massa byggställningar på korten

• KajsaS

Snitte: Oj nu har jag läst om ditt dilemma. Stackare. Tur att det ordnade sig! Och enligt mig var det en perfekt möhippa. Inget förnedrande bara massor av skoj!

Ollemamma: nej tyvärr får man inte bestämma nåt själv, mn det var kul att de bestämde att vi skulle stråla samman

• 080705

Tack för alla gratulationer
    Nu är vi tillbaka i Västerås. Mannen håller på att ladda över filmen från bröllopet till datorn och sen hoppas jag att det kan bli filmkväll
    När vi kom hem fanns en lapp på dörren där det stod: "Välkomna hem! A nu är det dags att bära din fru över tröskeln."
    Efter det har vi hittat 4 lappar till. Bland annat en i kylskåpet tillsammans med champagne Vilka vänner man har!!!!

Ollesmamma: Frisör var Therese G på Hårcenter på Bergvik och catering var två grabbar varav en jobbar på BMB och den andra på K-d Golfrestaurang. Kanongod mat!!!

Svar på tråden Karlstadbrudar!!