• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • AnneiLund

JA verkligen sanslöst!!!!!
    Men praktiskt!!!
    a wife to be skrev 2008-05-28 21:12:29 följande:

Ja hur lyckades vi.....Thea kom 3 dagar för tidigt och Alice 10 dagar för sent, ingen logik alls!!!!!!!!!!!!
  • AnneiLund

Eh.....
    Visst var bion NÄSTA torsdag och inte idag?????
    Lite förvirrad!!!!

• ingenjörsbruden
    AnneiLund skrev 2008-05-29 08:26:52 följande:
    Eh.....Visst var bion NÄSTA torsdag och inte idag?????Lite förvirrad!!!!
    Yes, 5/6
  • labbråttan83

Godmorgon alla!
    Jag har fullt upp på jobbet men nu tänke jag också lägga mig i matdiskussionen...

Om vi är fler än 6-8 st blir stortorget svårt tror jag, precis som Anne sa... Det är ju väldigt tråkigt om inte alla får sitta vid samma bord!

Så jag tänkte att det kanske är en idé att gå tillbaks till Fellini eller något liknande..Där finns det åtminstone stora bord och man kan boka närsomhelst och sedan finns det ju även lite spanfaktor där Vespa har ju faktiskt lite dumma tider, jag förstår verkligen att 21 är för sent om man ska upp tidigt/har små barn/jobbar dagen efter.

• Fröken Planera

Hej på Er!
    Äntligen tillbaka i Skåneland, efter 2 fantastiska dagar på västkusten!!! Det är inte klokt så fint där är!!

Jag har löst Kevins välbefinnande den 5/6, så att jag kan sitta på stan och dricka vin utan att ha dåligt samvete..
    Men det känns inte som att jag hinner till bion, eftersom hans scoutväska ska packas. Det kan ju ta lite tid. (Har jag erfarenhet av)Men jag kan sitta på stan och hålla Anja sällskap när hon håller sittplatser..

• Anja 19 juli 2008

Perfa Gabbi... Då möts vi på fellini eller vad det nu blir lite tidigare och HÅLLER bordet, hehe...

• Fröken Planera

Det blir hur bra som helst, Anja! Ska vi ta Fellini i alla fall då??? Mig spelar egentligen ingen roll vart vi äter. Ert fantastiska sällskap, lite mat och vin på det, så är jag hur nöjd som helst!!! Så bestäm ni, så dyker jag upp!!!

• Anja 19 juli 2008

Jag tycker inte heller det spelar någon roll! Fellini är inte ett dugg mysigt tycker jag men...

helt ärligt så skulle jag heller äta på italia, bara pga mysfaktorn. Men om ingen av er har upplevt att maten är nåt att ha så känns det ju lite bull!

Glorias innergård är mysig och deras mat är svingod och prisvärd. Men det är ett jä..la HAK I know, hehe... där har man hängt i sina dar...

• Anja 19 juli 2008

*asg*

nu försvinner jag ett litet tag... daniel frågade precis om jag inte kunde komma och lägga mig i soffan så att jag kunde få lite VAGINA-massage

Vilket VIDRIGT uttryck men va f..n...

• Fröken Planera

Ja, du Anja.. Din blivande man är mberkligen en riktig romantiker...
    Hoppas massagen var till belåtenhet... hahaha

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4