• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Fysio

Men shit vad ni skriver.... här får man inte ligga på latsidan för då blir det ju sjukt mycket att läsa ikapp!!! Jag känner mej lite lätt stressad över min klänning... slutprovade den i torsdags och då visade det sig att den behöver sys in.... alltså inte för att det är något negativt men TIDEN... jag ska prova igen den 10e... bara 4 dagar innan den ska på på riktigt... tänk om det inte är topp då.... hu.... stress stress....

• Fysio

Var förresten hos frillan för provuppsättning i torsdags också och fick en ny snygg toning i håret. VAr helnöjd med håret... kände mej som klippt ur Grease när jag stassade iväg därifrån!!! Frisören räknade med att det skulle gå åt en flaska spray på den stora dagen så.... förlåt ozonskiktet.... här drar jag mitt strå till din nedbrytning.... sorry....

• Jen82

Ska ni förboka biljetter?
    Jag har sån biljett man fått i från jobbet :)
    Jag e med på bion :)
    Vart ska ni ses?
    Hur känner jag igen er?

• Hedebris

och jag har bonuskort

ska vi skriva alla nummer här för stackaren som ska boka

de företagsbiljetterna har också ett nummer

• Flamora

Jag har ju ett sånt där halvapriset-kort... Haha, kanske bäst att vi alla hämtar ut samtidigt.

• Anja 19 juli 2008

flamora

Daniel har köpt det vinet du ville ha, en BiB blev det. Ska jag ta med den på torsdag? Eller hur ska vi göra

• Anja 19 juli 2008

Vår alkohol gick på 13.000 kr. Jag mår nästan illa!!

Och så är jag jä..ligt besviken... 12 kvar som ska osa.

Två stycken ringde och osa:de nej ikväll. En gammal gemensam vän till mig och Daniel som jag faktiskt verkligen hade sett fram emot att träffa. Känner mig både arg och besviken.

Jag menar, när man skickar save the date kort i DECEMBER och sedan inbjudningskort i slutet av mars...

VARFÖR ringer personer då och osa:r NEJ DAGEN INNAN OSA:T GÅR UT?????

Kan någon förklara det för mig...

Är iallafall bra att dom osa:de. de andra tolv börjar man ju undra över... Det sjuka är att 6 utav dem har daniel påmint men ÄNDÅ osa:r de inte.

Det är bara vänner till Daniel kvar och han är ju både ledsen o besviken över att de verkar bry sig så jä..la lite och jag blir så rasande arg för hans skull.

men det är typiska såna där typer som inte alls fattar vad ett bröllop är eller innebär.

Gaaah var bara tvungen att KRÄKA av mig...

• Hedebris

välkommen i klubben anja. vårt osa fick ut för 7 veckor sen.
    alla han inte svarat än...

• Hedebris

vi har dessutom fått RINGA 25 sällskap och påminna

• Flamora

TACK! Jättesnällt av honom. Du kan ta med det på torsdag om det går bra. Hur mycket kostade det?

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-31 19:23:57 följande:

flamoraDaniel har köpt det vinet du ville ha, en BiB blev det. Ska jag ta med den på torsdag? Eller hur ska vi göra
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4