• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Embo

ok du vill SPANA då vågar vi väl inte välja nåt annat än stortorget då.

• Anja 19 juli 2008

NÄ nu är det möte här på jobbet så jag MÅSTE gå...

• Hedebris

vi har lagt undan 30 000 till bröllopet än så länge denna månaden. behöver lägga undan ytterligare 10 000 egentligen.. se under vilken sten vi kan hitta dem

• Flamora

Jag håller med Hedebris, inte för dyrt. 18.10 var tidigt. Vet faktiskt inte om jag hinner till dess. Ska kolla upp när jag kan vara i Lund.

• Flamora

Japp, 18.10 och 20.30 går den den 5/6... Attans! Jag kan vara i Lund TIDIGAST 17.40, om allt går som det ska med tåg och så... Vill ju gärna se filmen

• Embo81

Flamora:Vi kan ju lösa ut din biljett, sen e det ju alltid en massa reklam i början...

Anja: Skrev ju att jag aldrig skulle spana...men snäll som jag är tänker jag på att det ev. finns andra som vill )

Finns filtar och värmare på stortorget, så vi ska nog inte frysa. Håller med er andra om att det inte finns något intresse att lägga en hel förmögenhet på mat, men som sagt så finns det ju andra billigare alternativ där, man behöver ju inte ta trerätters. Har man (läs jag) dessutom käkat godis på bion så är man ju inte vrålhungrig direkt. Annars får det väl bli pölsemannen och a-lagets bänk på mårtenstorget

Flamora skrev 2008-05-28 16:15:56 följande:
    Japp, 18.10 och 20.30 går den den 5/6... Attans! Jag kan vara i Lund TIDIGAST 17.40, om allt går som det ska med tåg och så... Vill ju gärna se filmen
  • Hedebris

det tycker jag lät som en bra idé :) mårtenstorget är ju trevligt :) vi kan ha med oss en kasse med 2,25:or också

• Embo81

så dricker vi dem med sugrör...för bästa effekt?!

• Hedebris

men då måste det vara sådana supersmala sugrör :)

• Hedebris

min möhippa håller nog på att planeras nu...

min tärna och pojkvän kukulurar via sms

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4