• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Embo81

Han har inte kommit hem ännu, så han är nog ute och sätter sprätt på pengarna Mmmmmm, visst e är snygg!

Roligt att du oxå kommer på bion! Vi får väl bestämma lite senare om och vem som ska fixa med biljetter osv.

• Anja 19 juli 2008

Gokväll

nu har vi varit och picknickat i stadsparken ochkollat på Emil när han sprang Kalvinknatet. Han är så duktig min älskling. Han var riktigt snabb min älskling

Jag är såååå trött ikväll...

Fröken Planera

japp de var supertrevliga Mina fötter är oigenkänneliga hihi... så skönt! Ny slöja... du är f..n inte klok...

haha

Blir det Vespa nu då... vet ni jag tycker att det är SYNNERLIGEN lämpligt. Vad kan vara lämpligare än en restaurang som ligger bredvid stadens enda BRUDBUTIK

• Miss Svarta Masken

Hej,

Vad roligt att läsa om allas förberedelser inför bröllopen. =)

Hedebris: Jag har skrivit i din gästbok.

• AnneiLund

fanligger inte ens i papperskorgen....har jag drömt allt?
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-27 14:26:13 följande:

anneom du inte har tömt papperskorgen så ligger ju allt kvar där!!! För sjutton... du kan ju inte låta allting försvinna. Gå genast in i papperskorgen och hämta det igen!
  • AnneiLund

Bio nästa torsdag, alltså inte i morgon?

• labbråttan83

Javisst skulle jag kunna få ringen i en annan guldfärg men tills den är färdig är jag redan gift! ha ha

Nä det får bli den gamla förlovningsringen, den hinner åtminstone bli klar i tid och den duger bra! Jag fick bara ett infall att om jag ändå skulle ha en kupad ring kunde jag beställa en helt ny ring som dessutom var mer lik min fästmans. Men men, man kan inte få allt här i livet

SNOTCROW skrev 2008-05-27 16:10:50 följande:
    Guldet är nog 24 k i båda, det är väl det vanligaste. Men det finns ju två olika guldfärger, dels den vanliga gulaktiga och dels den som utomlands kallas swedish rosé. Det är den som är vanligast här och innehåller lite mer koppar har jag för mig. Du kan säkert be att få ringen i en annan guldfärg iofs. (Och beställa en annan form på den också, då...) Hehe, kanske inte till så mycket hjälp, men..
  • AnneiLund

I så fall kan nog jag också haka på!!!!

• AnneiLund

Tjena råttis!!

Å alla andra så klart!!
    Idag är det EXAKT en månad kvar.........

• labbråttan83

Jo i hans ring är det 23 ct, ett inlägg i titan. Vi bara antog att det var 18 ct eftersom det just är standard. Jag beställde min nya ring från en svensk smed medans vi beställde förlovningsringarna från Danmark. Det är lättare att lägga in 23 ct guld i titan eftersom det är lättare att jobba med (mjukare) fick jag av svar från den svenska smeden. Han lade också in 23 ct guld vid beställning.

ingenjörsbruden skrev 2008-05-27 17:11:22 följande:
    Javisst är standard 18 ct.....24 ct är väl "rent guld"n har jag för mig.....
  • labbråttan83

Det går verkligen undan här! En månad går så snabbt!!! För mig är det 17 dagar kvar!! Iiiiih!

Kanske ska jag tillbaka till jobbet nu?!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4